در گفت‌وگو با تسنیم

رضایی: از شاگردانم انتظار دارم فارغ از هر نتیجه‌ای در جنگ در تشک کشتی کم نگذارند

کدخبر: 2136983

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: از شاگردانم انتظار دارم در رقابت‌های جهانی لهستان با تمام وجود با رقبای خود مبارزه کنند.

علیرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: از 30 مهر تمرینات خود را برای شرکت در رقابت های جهانی لهستان آغاز کردیم. در این مدت آزادکاران مدتی نیز درگیر مسابقات لیگ بودند البته از اول آبان ماه نفرات را کاملا در اختیار داشتیم و توانسته ایم به انسجام خوبی برسیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در سومین مرحله اردوی خود هستیم و با توجه به برنامه ریزی که انجام داده ایم در اردوی قبلی خود در اوج تمرینات بودیم و در این اردوی پایانی وارد مرحله تی پر شدیم تا کشتی گیران با ریکاوری و آمادگی مناسب راهی کشور لهستان بشوند.

رضایی در مورد ترکیب تیم ملی در رقابت های جهانی اظهار داشت: در سه مرحله اردو، جوانان با استعدادی را در کنار نفرات ملی پوش دیدم، که با تمام وجود تمرین کردند و من آینده خوبی را برای آنها پیش بینی می کنم.

وی تاکید کرد: اسامی نفرات مد نظر خود را برای شرکت در رقابت های جهانی به شورای فنی ارائه داده ام البته پیش از این شورای فنی انتخاب ایمان صادقی، یونس امامی، علیرضا کریمی، مجتبی گلیج و امین طاهری را تایید کرده بودند و در مورد سه وزن باقی مانده باید تصمیم گیری می کردیم.

رضایی افزود: در وزن 70 کیلوگرم با توجه به آسیب دیدگی جمال عبادی با بررسی صورت گرفته حمید رضا زرین پیکر که در لیگ کشتی های خوبی را گرفت به شورای فنی معرفی کردیم تا محمد متقی نیا در وزن 74 کیلوگرم کشتی بگیرد و به این ترتیب مسابقه انتخابی بین این دو نفر برگزار نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: در وزن 57 کیلوگرم نیز قرار بود مسابقه انتخابی بین یونس سرمستی و رضا اطری برگزار شود اما سرمستی به هر دلیل که ما از آن اطلاع نداریم به اردو نیامد و با توجه به تصمیم شورای فنی برای مسابقه انتخابی با غیبتش شانسی برای مسابقات جهانی ندارد.

رضایی در پایان گفت: مسابقات جهانی امید با توجه به ترکیبی که از برخی تیم های مدعی همچون آمریکا و روسیه دیده ایم در سطح بالایی برگزار می شود و در ترکیب تیم ما نیز در کنار برخی نفرات با تجربه کشتی گیران جوانی هم حضور دارند در هر حال انتظار من از شاگردانم اینست که با تمام وجود مبارزه کنند و فارغ از هر نتیجه ای در جنگ در تشک کشتی کم نگذارند.

به گزارش تسنیم، رقابت های کشتی آزاد امیدهای جهان روزهای 3 و 4 آذرماه در لهستان برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: