در بازدید از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال؛

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: طرح «شامد» باید تقویت شود

کدخبر: 2137115

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: برای هویت‌دار کردن محتواها در فضای مجازی باید در راستای اجرای طرح‌هایی مانند «شامد» قدم برداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ضمن ابراز خرسندی از اینکه برگزاری این دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تخصصی تر شده است، اظهار داشت: با نگاه اجمالی به نمایشگاه می‌توان گفت که برگزاری این گردهمایی بزرگ فرهنگی تخصصی تر و خصوصی تر شده است.

حجت الاسلام خاموشی متذکر شد: چنانچه بخش خصوصی و جریان اقتصاد و پول در این عرصه کمک کنند بدون شک برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با رونق بیشتری همراه خواهد شد. وی درخصوص اجرای طرح شامد گفت: اجرای طرح‌هایی از این دست بسیار ضروری بوده، چنانچه ما درصدد هویت یابی باشیم و بخواهیم محتواها را درفضای مجازی از بی هویتی خارج کنیم باید در راستای اجرای طرح‌هایی مانند «شامد» قدم برداریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه شورای عالی فضای مجازی هم اکنون نسبت به قانونی تر کردن فعالیت‌ها اهتمام دارد، یادآور شد: خوشبختانه آنچه که در این دره از نمایشگاه مشهود بوده بیانگر این مطلب است که هم اکنون بخش خصوصی، استارتاپ‌ها و ... برای تطبیق فعالیت‌های خود با بخش خصوصی تلاش می‌کنند.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: