پیشخوان الکترونیکی سازمان اوقاف رونمایی شد

کدخبر: 2137124

پیشخوان الکترونیکی سازمان اوقاف با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیشخوان الکترونیکی سازمان اوقاف پیش از ظهر امروز در آستانه آغاز هفته وقف با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در این سازمان رونمایی شد.

مهندس محمد مومنی، مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان اوقاف درباره این سامانه اظهار کرد: پیشخوان الکترونیکی سازمان اوقاف در راستای ارائه خدمات به‌صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته در خدمت مردم و مخاطبان سازمان اوقاف، جهت تسهیل خدمات پرداخت خواهد بود.

وی درباره مزایای این پیشخوان گفت: افزایش مشارکت مردمی در انجام امور خیریه، وقف و نذور امامزادگان و افزایش آگاهی عمومی نسبت به خدمات وقف، امور خیریه، امامزادگان و دیگر موضوعات مرتبط از مزایای این پیشخوان هستند.

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان اوقاف تسهیل در امور پرداخت از طریق الکترونیکی شدن فعالیتها از دیگر ویژگی‌های این پیشخوان دانست و افزود: امکان پرداخت توسط تمامی کارتهای بانکی عضو شتاب بدون نیاز به ورود رمز دوم ، cvv۲، تاریخ انقضا و ... از دیگر امتیازات این پیشخوان است.

مومنی گفت: ارائه خدمات در تمامی ساعات روز و ایام تعطیل و کاهش هزینه‌های نیروی انسانی از دیگر مزایای این پیشخوان است.

وی یادآور شد: ایجاد شفافیت و نظارت عمومی بر فعالیتها و اقدامات متولیان و مرتبطین موقوفات، امامزادگان و اجرای نظامهای مدیریتی در ادارات از دیگر ویژگی‌های پیشخوان الکترونیکی سازمان اوقاف است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: