واکنش برادر شهید طوقانی به یک فیلم

کدخبر: 2137127

برادر شهید طوقانی به تماشای فیلم «قهرمانان کوچک» که این روزها در سینماها به نمایش درآمده،نشست.

به گزارش ایسنا، برادر شهید طوقانی درباره‌ی این فیلم نوشت:« فیلم «قهرمانان کوچک» را دیده‌ام فیلمی برای کودکان و نوجوانان که به خوبی توانست در این مدت خانواده‌ها را به همراه کودکان خود به سینماها بکشاند. در قسمتی از این فیلم نام شهید طوقانی که در سن نوجوانی و در سن و سال تماشاگران این فیلم به شهادت رسیده است به زیبایی مطرح شده است.

خوب می‌دانم که بیان این گونه مسایل در جامعه که جوانان نام بازیگران و بازیکنان فوتبال را بهتر از نام شهیدان میشناسند کمی سخت است و مشکلات خاص خودش را دارد. اما اسم این شهید بدون هیچ شعاری در فیلم «قهرمانان کوچک» و با زیبایی مطرح شده است. شهیدی که هر چند نوجوانی 13؛14ساله بود اما همچون مردی بزرگ در میدان نبرد حق علیه باطل درخشید. او «قهرمان کوچکی» بود که توانست در سخت ترین برهه زمانی جوانمردی را کامل کند. امروز نیز کشور برای استقلال اقتصادی خود به قهرمانان کوچکی نیاز دارد که می‌توانند بدون شک مانند سعید طوقانی‌ها بدرخشند. فیلم «قهرمانان کوچک» این را به یادمان آورد که نباید از این قهرمانان و تاثیرشان در آینده کشور غافل شد.»

موضوع فیلم «قهرمانان کوچک» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌کنندگی بیتا منصوری درباره چهار کودک و نوجوان هفت تا یازده ساله تکواندوکار است که پدرانشان، کارگران یک کارخانه تولید لوازم التحریر در شُرُفِ تعطیلی هستند. این کودکان برای جلوگیری از بی‌کاری پدرانشان و گیر انداختن قاچاقچیان این کالا که در واقع عاملینِ اصلی این تعطیلی هستند، آنها را تعقیب می‌کنند و ...»

برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، افشین سنگ چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان و بازیگران خردسال این فیلم سینمایی یاس نوروزی، پارسیا شکوری فر، عرفان برزین، سامیار محمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیری بازیگرانی هستند که در فیلم «قهرمانان کوچک» ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: