پیام تسلیت رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد به داغ‌دیدگان زلزله غرب کشور

کدخبر: 2137197

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد به نمایندگی از ائمه جماعات استان تهران حادثه تلخ زلزله در غرب کشور را به هموطنان داغ‌دیده تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه تخصصی مسجد، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در پیامی به نمایندگی از ائمه جماعات مساجد استان تهران مصیبت جانگداز زلزله غرب کشور را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله و انا الیه راجعون

زلزله مهیب در منطقه غرب میهن عزیزمان ایران، به ویژه در استان قهرمان‌پرور کرمانشاه و بالاخص دیار دلاور خیز و شهیدپرور سرپل ذهاب که به فقدان و جراحت و بی‌خانمانی صدها هموطن عزیز و دردمندمان منجر شد، قلوب همه‌ی ما را جریحه‌دار کرد.

مردم عزیز سر پل ذهاب، نمونه‌های پایداری و مقاومت ملت ما در دفاع هشت ساله هستند. عزیزانی که با تمام وجود در مقابل هجمه دشمن ایستادند و بمباران‌های دشمن را با ایمان و مقاومت مثال زدنی‌شان تاب آوردند و پشتیبان حماسه‌آفرینان حماسه بازی‌دراز و دیگر عملیات‌های رزمندگان اسلام شدند.

این عزیزان صبور و بی‌ادعا و مظلوم، امروز و در عرصه‌ی دیگر از امتحان‌های الهی، بیش از هر زمان، چشم انتظار خدمت‌رسانی سریع نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط و کمک‌های همه جانبه‌ی مردم مهربان و مومن‌مان هستند.

اینجانب به نمایندگی از ائمه معزز جماعات و فعالان مساجد استان تهران، آمادگی مساجد استان را برای ایفای هرگونه نقش موثر در کاهش آلام هموطنان داغدیده و دردمندمان اعلام می دارم و این مصیبت جانگداز ملی را به خانواده‌های عزیزان از دست رفته تسلیت گفته و برایشان صبر واجر و پاداش رحیمانه خداوند کریم را تمنا دارم و برای محروحان دردمند این واقعه‌ی تلخ، شفای عاجل و برای عموم مردم صبور آن منطقه، التیام روحی و جبران الهی را خواستارم.»

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: