لعل خاموش چهارم افتتاح می‌شود

کدخبر: 2137206

نمایشگاه «لعل خاموش چهارم» همزمان با رونمایی از کتاب آثار نقاشی‌خط، روز جمعه ۲۶ آبان‌ماه افتتاح خواهد شد.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «لعل خاموش چهارم» همزمان با رونمایی از کتاب آثار نمایشگاه های لعل خاموش روز جمعه ۲۶ آبان ماه افتتاح خواهد شد.

لعل خاموش مجموعه نمایشگاه هایی است که در زمینه نقاشی خط از سال ۱۳۹۴ برگزار شده و تا کنون با استقبال خوبی همراه بوده است . در این نمایشگاه ۱۵ اثر از هنرمندان به نمایش گذاشته می شود. این مجموعه توسط امیرحسین جباری گردآوری شده و هنرمندانی از جمله مریم استادی مقدم ، حسین احصایی ، حمید امینی فر ، بهاره بیات ، حسین بهرامی، الهام جهانفرد ، امیرحسین جباری ، فاطمه حسنی ، بهار رضا نیا ، علی زندی شفق ، حسین شیرازی ، وحید شیخ حسنی در آن حضور دارند.

همچنین؛ کتاب مجموعه آثار لعل خاموش نیز که با مقدمه ای به نگارش استاد رضا رینه ای منتشر شده است، با حضور اساتید در افتتاحیه این نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

افتتاحیه این نمایشگاه با حضور اساتید بنام خوشنویسی و نقاشی خط برگزار خواهد شد و در حاشیه این افتتاحیه کارگاه نقاشی خط برگزار می گردد.

خاطرنشان می شود؛ لعل خاموش چهارم روز جمعه 26 آبانماه 1396 ساعت 16 افتتاح خواهد شد و تا روز 1 آذرماه پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: