بیانیه کانون مداحان در پی وقوع زلزله در غرب کشور

کدخبر: 2137304

کانون مداحان کشور در پی وقوع زلزله در غرب کشور بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون مداحان کشور در پی وقوع زلزله در غرب کشور بیانیه ای صادر کرده است که متن آن در ادامه آمده است؛

امام صادق‏(ع): اَیُّما مُؤمِنٍ نَفَّسَ عَن مُؤمِنٍ کُربَةً ، نَفَّسَ اللَّهُ عَنهُ سَبعینَ کُربَةً مِن کُرَبِ الدُّنیا و کُرَبِ یَومِ القیامَةِ

هر مؤمنی که گرفتاری مؤمنی را بر طرف کند، خداوند هفتاد گرفتاری دنیا و آخرت را از وی دور می ‏سازد.

(مستدرک الوسائل ، ج ۱۲ ، ص ۴۱۳)

ضایعه تاسف بار جان باختن تعدادی از هم وطنان عزیز در زمین لرزه استان کرمانشاه موجب تالم و تاثر عمیق قلبی گردیده است که دل هر انسان نوع دوستی را به درد می آورد.

این ضایعه آنقدر اسفناک و رنج آور بوده است که موج عظیمی از همدردی نه تنها در کشور بلکه بین ملل مختلف جهان را به وجود آورده است .

کانون مداحان کشور ضمن تسلیت این مصیبت عظما به رهبر فرزانه انقلاب و ملت ایران و تاسف و تاثر فراوان به مردم کرمانشاه از تمامی مردم نوع دوست ایران اسلامی انتظار دارد کما فی السابق در این عمل خیر اقدام و کمک های مالی و غیر مالی خود را به پایگاه های هلال احمر مستقر در نقاط مختلف شهرها و استان های کشور تقدیم نمایند؛ باشد که با این اقدام پسندیده ضمن کم کردن آلام و رنج هم وطنان عزیزمان در کرمانشاه' ثواب و اجر اخروی را فراهم کنند.

بدون شک ایران اسلامی و مردم نوع دوست دست در دست غیور مردان و شیرزنان کرمانشاه خواهند بود و در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: