بیانیه شورای هیئات مذهبی در پی وقوع زلزله کرمانشاه

کدخبر: 2137305

شورای هیئات مذهبی در پی وقوع زلزله کرمانشاه بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هیئات مذهبی در پی وقوع زلزله کرمانشاه بیانیه ای صادر کرده است که متن آن به شرح زیر است؛

أَوْ مِسْکِینًا ذَا مَتْرَبَةٍ (بلد-۱۶)

حادثه دلخراش و ناگوار زلزله که منجر به فوت و مجروح شدن عده‌ای از هموطنان شجاع و غیور کرمانشاه که همواره در کوران حوادث، پیشتاز دفاع از کشور و ملت بزرگ ایران بوده‌اند شد موجب تاسف و تاثر همه ملت ایران به خصوص رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای شد .

شورای هیئات مذهبی کشور، تسلیت و ابراز همدردی خود را با خانواده‌های داغدیده و آسیب‌دیدگان این سانحه مصیبت‌بار اعلام ‌ می‌کند.

اینک که صحنه یاری و شفقت آسیب دیدگان و داغداران این داغ جانسوز در مقابل چشم همه انسانهای آزاده ترسیم شده و حادثه ای مقدر وظیفه شناسان را با تکلیف یاری رسانی به نیازمندان زلزله زده امتحان می کند.

شایسته است که در این امتحان الهی هیئات مذهبی که هنوز غبار عزای سید الشهدا(ع) را از شانه نتکانده اند و خود را برای اقامه عزای پیامبر رحمت(ص) و امام مجتبی(ع) و علی بن موسی الرضا (ع) مهیا می کنند همچنان که در همه صحنه های سخت ، خوش درخشیده اندو در آخرین تجلی همایش میلیونی اربعین را خلق کردند ، بپاخیزند و نذورات و تبرئات مردمی خود را به حساب ۹۹۹۹۹ هلال احمر واریز و هدایای غیر نقدی را از طریق دفاتر تبلیغات اسلامی در جهت یاری مردم زلزله زده و داغدار ارسال نمایند.

شورای مرکزی هیئات مذهبی به نمایندگی از همه هیئات مذهبی کشور، نیز ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه و نیز سایر زلزله زدگان، در صورت لزوم، با تمام توان برای امدادرسانی در جهت خدمت رسانی به مصیبت دیدگان و آسیب دیدگان در جهت کاهش آلام مردم عزیز آن استان آماده همکاری هستند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: