جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بنیاد فارابی همچنان ادامه دارد

کدخبر: 2137393

جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی مردم که توسط اهالی رسانه و همکاری «بنیاد سینمایی فارابی» صورت می‌گیرد امروز نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، «بنیاد سینمایی فارابی» در راستای همکاری با جمعی از اهالی رسانه کمک های غیر نقدی مردم را به دست مردم زلزله زده غرب کشور برساند این بنیاد را در اختیار آنها قرار داد . شب گذشته یک کامیون از کمک های غیرنقدی جمع آوری شده ارسال شد و نیز جمع آوری و ارسال کمک ها ادامه خواهد داشت

متن این اطلاعیه که از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه تظیم شده و توسط بسیاری از بازیگران نیز در فضای مجازی منتشر شده، به شرح ذیل آمده است:

جمعی از اهالی رسانه اعلام آمادگی کرده اند تا کمک های غیر نقدی مردم را جمع آوری و به دست زلزله زدگان غرب کشور برسانند که پیرو این تصمیم بنیاد سینمایی فارابی این محل را در اختیار قرار داده است تا کمک های مردمی از ساعت 13 تا 17 در این محل جمع شوند.

لازم به توجه است که اقلام غیر نقدی را به درب شرقی بنیاد سینمایی فارابی واقع در خیابان جمهوری بعد از خیابان سی تیر، کوچه نوبهار پلاک 14 تحویل دهید.

اقلام مورد نیاز عبارتند از:

✅آب معدنی

✅نان خشک

✅پوشک

✅نوار بهداشتی

✅کنسرو

✅شیر خشک

✅خرما

✅شکلات

✅پنیر (با بسته بندی مقوایی)

✅پتو

✅لباس

✅کفش

✅دمپایی

✅لباس زیر

✅جوراب

✅کلاه

✅دستکش

✅بیسکوییت

✅شیر مدت دار کوچک

✅لوازم شوینده (پودر، صابون، مایع ظرفشویی و دستشویی)

✅ظروف یکبار مصرف (بشقاب، قاشق، لیوان)

✅چای کیسه ای

لطفا در صورت نیاز با شماره تلفن 09212383937 تماس حاصل کنید.

تاکنون سینماگرانی همچون حامد بهداد، شبنم قلی خانی و حسین کندری در فضای مجازی با انتشار این متن از حرکت اصحاب رسانه برای جمع آوری کمک های غیرنقدی حمایت کرده اند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: