شهادت یک دانش‌آموخته دانشگاه آزاد در سوریه

کدخبر: 2137600

یکی از دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد در درگیری با تروریست‌های تکفیری به مقام شامخ شهادت رسید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، محمد(مرتضی) عبداللهی از دانش آموختگان رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در نبرد با تروریست های تکفیری و در منطقه دیرالزور سوریه به مقام شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع پیکر این مرحوم در روز شهادت امام رضا (ع) یکشنبه 28 آبان 96 در تهران از مسجد جامع صفا، میدان امام حسین (ع)، خیابان شهید مدنی، ساعت 8 صبح برگزار می شود.

سید امیررضا حسینی نژاد مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با تسلیت این واقعه جانسوز به پیشگاه امام زمان(عج)، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای و دانشگاهیان و خانواده این شهید والامقام افزود: شهید عبداللهی از بسیجیان مؤمن و عضو هیئت دانشجویی مذهبی عشاق المهدی (عج) این دانشگاه بود و همیشه در صف اول برنامه های معنوی بود.

حسینی نژاد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به وجود چنین دانشجویان و دانش آموختگانی افتخار می کند،گفت: کم نیستند عزیزانی از بین دانشجویان که همه روزه در جبهه های نبرد علیه تکفیری های ظالم حضور می یابند و بی ریا و با اخلاص جان خود را درراه زنده نگه داشتن اسلام و پاسداری از سرزمین های اسلامی فدا می کنند.

پیکر پاک این مجاهد بلندمرتبه پس از تشییعی باشکوه در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) آرام خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: