عضو شورای شهر تهران تهران در گفت‌وگو با تسنیم خبر داد

ضرورت ساماندهی کودکان خیابانی و افراد کارتن‌خواب با شروع فصل سرما

کدخبر: 2137621

عضو شورای شهر تهران تهران گفت: با توجه به شروع فصل سرما و حضور کودکان خیابانی در خیابان‌ها و افراد کارتن خواب در معابر و بوستان‌ها باید ساماندهی این افراد در دستور کاری سازمان‌های متولی قرار گیرد.

الهام فخاری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره شروع فصل سرما و حضور کودکان کار و خیابانی و کارتن خواب ها اعم از زنان و مردان، اظهار کرد: دستگاه های متولی باید تمهیداتی را برای ساماندهی این افراد در دستور کاری خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر شاهد افزایش کودکان خیابانی و همچنین کارتن خواب ها در سطح شهر تهران هستیم و هر روز نیز به تعداد این افراد افزوده می شود و این در حالی است که باید تدبیری برای این موضوع شود.

فخاری با اشاره به اینکه مدیریت شهری نیز آمادگی هر نوع همکاری را با سازمان های مسئول برای ساماندهی قشرهای اشاره شده دارد، گفت: در این بخش شهرداری می تواند با فراهم کردن مکان های شرایط حضور این افراد را فراهم کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با تاکید بر اینکه باید موضوع کودکان کار و خیابانی جدی گرفته شود،گفت: اگر چه طی ماه های گذشته اقداماتی انجام شده که البته این اقدامات غیر کارشناسی بوده اما باید در این زمینه ورود کرد و اقدامات اساسی و با برنامه انجام داد.

وی اضافه کرد: یکی از سیاست های اصلی این دوره از مدیریت شهری بازنگری مراکز بهاران و مراکز نهگداری کودکان کار و خیابانی است چرا که باید در این مراکز خدمات جدیدی اضافه شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: