تشریح برنامه‌های ویژه بسیج رسانه ملی در «هفته بسیج»

کدخبر: 2137764

مرکز بسیج رسانه ملی برای هفته بسیج ویژه برنامه هایی در نظر گرفته و همچنین چند نماهنگ جدید و آیتم تولیدی نیز تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از مرکز بسیج رسانه ملی، مرکز بسیج رسانه ملی در هفته بسیج برنامه های مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به پوشش تجدید میثاق هزار نفر از بسیجیان طرح ولایت با آرمان های امام خمینی (ره) در مرقد ایشان، همایش مدرسه عشق در لانه جاسوسی و همایش انقلابیون جوان در دانشگاه تهران اشاره کرد.

پوشش دیدار فرماندهان بسیج با مراجع تقلید در قم، همایش جهادگران علم و فناوری در دانشگاه امیرکبیر و همایش گفتمان مقاومت و استکبارستیزی از دیگر برنامه هایی است که بسیج سازمان صدا و سیما مسئولیت خبررسانی آنها را به عهده دارد.

تولید و پخش پنج قسمت جدید از برنامه تلویزیونی «57» در قالب فصل سوم این برنامه نیز از دیگر فعالیت های مرکز است. برنامه تلویزیونی«57» کاری از گروه برنامه های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی است که نادر طالب زاده اجرا و سردبیری آن را بر عهده دارد و با همکاری شبکه پنج سیما تولید و پخش می شود.

در این برنامه شاهد گفتگوهای نادر طالب زاده با چهره های شاخص فرهنگی و اجتماعی متناسب با مضمون و مسأله برنامه هستیم. همچنین بخش هایی از برنامه با حضور و مشارکت جوانان و نوجوانان درباره مسائل اساسی کشور و انقلاب اسلامی همراه است.

همچنین بسیج رسانه ملی مجموعه ای از آیتم های تولیدی را برای پخش در اختیار برنامه های تلویزیونی شبکه های سیما همچون «فرمول یک»، «حالا خورشید»، «نگاه یک»، «با صبح»، «به خانه برمیگردیم»، «صبحی دیگر»، «تهران 20» و «همیشه خونه» قرار داده است.

نماهنگ «انتقام سخت» برگرفته از سخنان سردار حاج قاسم سلیمانی با موضوع حذف دائمی داعش نیز از آثار جدید بسیج رسانه ملی است که موسیقی و تنظیم این اثر توسط امید رهبران و خوانندگی این نماهنگ نیز توسط سینا دست خوش انجام شده است.

همچنین نماهنگ جدیدی از حامد زمانی به کارگردانی پویا بابایی تولید شده است که در هفته بسیج پخش خواهد شد. این نماهنگ به لزوم بازگشت فرهنگ بسیج به جامعه امروز اشاره می کند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: