کیخا: امیدوارم در تویوتا کاپ نتیجه خوبی بگیرم/ ژاپن تنها هزینه عنون‌دارها را قبول می‌کند

کدخبر: 2137860

ملی پوش ژیمناستیک هنری ایران می‌گوید که رزومه‌اش از سوی فدراسیون ژیمناستیک ژاپن مورد قبول قرار گرفته و به همراه مربی به رقابت های تویوتا کاپ خواهد رفت.

سعیدرضا کیخا تنها نماینده ایران در رقابت‌های ژیمناستیک تویوتا کاپ ژاپن در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر شرایط فراهم شود ۱۵ آذرماه به ژاپن خواهم رفت. آمادگی خوبی دارم و تمرین‌های خوبی را سپری کرده‌ام. هدف اصلی من بازی‌های آسیایی جاکارتا است و برای کسب آمادگی بیشتر باید چند رویداد بین‌المللی را تجربه کنم. اولین رویداد بین‌المللی اسلوونی بود و اکنون نیز به ژاپن اعزام خواهم شد. امیدورم در تویوتاکاپ ژاپن بهترین نتیجه را کسب کنم.

او در پاسخ به این پرسش که چرا ایران تنها یک نماینده در این رویداد دارد، گفت: شرایط در تویوتا کاپ به گونه‌ای است که تنها عنوان‌دار به این مسابقه‌ها دعوت می‌شوند. از طرف دیگر ژیمناست های دیگر هم اگر بخواهند می‌توانند با هزینه کشور خود در این مسابقه‌ حاضر شوند. ایران هم اسامی چند نفر را داده بود اما فدراسیون ژاپن تنها رزومه مرا قبول کرد و برای من و یک مربی دعوت‌نامه فرستاد. هزینه حضور در مسابقه‌ها و اسکان به عهده میزبان خواهد بود.

ملی‌پوش ژیمناستیک ادامه داد: البته خناری نژاد هم می‌توانست به این مسابقات دعوت شود اما خودش از حضور در این مسابقه‌ انصراف داد. سایر ملی‌پوشان ایران هم اگر می‌خواستند به این مسابقه‌ اعزام شوند باید با هزینه فدراسیون یا شخصی به مسابقه‌ها اعزام می‌شدند بنابراین نهایتاً من اعزام خواهم شد.

کیخا درخصوص حضور در جام جهانی باکو نیز خاطرنشان کرد: فدراسیون تا بازی‌های آسیایی جاکارتا چند رویداد بین‌المللی برای ملی‌پوشان ژیمناستیک در نظر گرفته است که همه آن‌ها قطعی نشده است، اما احتمال حضور ما در جام جهانی باکو بسیار زیاد است. این مسابقه‌های انفرادی و به صورت تک وسیله برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: