هیچ مشکلی با کادرفنی و مدیران گیتی پسند ندارم

عالیقدر: اگر بگویم به قهرمانی فکر نمی‌کنیم، دروغ گفته‌ام

کدخبر: 2137867

ملی‌پوش تیم فوتسال تأسیسات دریایی تأکید کرد هیچ مشکلی با کادرفنی و مدیران تیم گیتی پسند ندارد.

مهران عالیقدر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم « پویا »، درباره برتری 4 بر صفر تیم تأسیسات در دیدار مقابل گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار باکیفیت بود. فکر می کنم هر کسی که در سالن بود، بازی زیبایی را مشاهده کرد. خدا را شکر توانستیم یک برد خوب به دست بیاوریم.

وی درباره گلزنی اش در بازی مقابل گیتی پسند که سابقه پوشیدن پیراهن آن تیم را دارد، گفت: قبلاً هم گفته ام، من دو سال خیلی خوب را در اصفهان داشتم و افتخارات زیادی هم به دست آوردم. تاکنون سعی کرده ام در هر تیمی بازی می کنم دستورات سرمربی را در زمین اجرا کنم. گیتی پسند تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی هم دارد، این حساسیتی هم که روی من در این بازی ایجاد شده بود، طبیعی است، اما من نه با کادرفنی و نه با مدیریت باشگاه گیتی پسند مشکلی ندارم.

بیشتر بخوانید: روایت شمسایی از زدن جادوگری که «وِرد» می خواند، شناسنامه شمس و میهن دوستی تاج

«آیا تیم تأسیسات با این پیروزی می تواند دوباره به کورس قهرمانی برگردد؟»، بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در پاسخ به این پرسش، تصریح کرد: لیگ امسال بسیار پویاست و این را نتایج هم نشان داده است. ما پس از سه باخت متوالی که داشتیم به لحاظ روحی روانی به هم ریخته بودیم، اما خدا را شکر برد خوبی برابر گیتی پسند به دست آوردیم. اگر الآن بگویم به قهرمانی فکر نمی کنیم، دروغ گفته ام و ما هم مثل هر کس دیگری دوست داریم قهرمان شویم و به آن امیدواریم.

عالیقدر در پایان خاطرنشان کرد: از تک تک هوادارن مان تشکر می کنم که ورزشگاه آمدن و تیم ما را حمایت کردند. امیدوارم لیگ ما از این نوع بازی های زیبا بیشتر داشته باشد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: