سردار رحیمی در نشست صمیمی فرماندهان ناجا و سپاه تهران:

اگر میان دستگاه‌ها وحدت نباشد، به امام و خون شهیدان خیانت می‌شود

کدخبر: 2137924

فرمانده نیروی انتظامی تهران گفت: وحدت اولویت اصلی کار نیروی انتظامی است و با همه دستگاه‌ها وحدت خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در نشست صمیمی فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه تهران که امروز صبح در پادگان سپاه محمد رسول الله تهران برگزار شد، اظهار کرد: شادی حلول ماه ربیع با شادی پیروزی سپاهیان اسلام و رزمندگان جان بر کف مدافعان حرم تداخل پیدا کرده است. این جان بر کفان پوزه دشمن تا دندان مسلح را به خاک مالیدند.

وی ادامه داد: بسیج در تمامی حوزه ها مثل خانواده، کار و زندگی ما حضور دارد و این روزها باید با جایگاه این نیروی مخلص و مقدس بیشتر آشنا شویم، چرا که امام دعایش محشور شدن با بسیجیان بود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه مسئولان نظام باید در کارها و اقدامات خود بسیجی وار عمل کنند، ادامه داد: این روحیه ایثارگری، اخلاص و بی ادعایی از روزهای اول پیروزی انقلاب و شکل گیری آن به دست امام ایجاد شد و اوج تبلور این نیرو در طول هشت سال دفاع مقدس بود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه امام با تدبیر خود بسیج را پایه گذاری کرد، گفت: امام با تشکیل ارتش 20 میلیونی توانست جنگ را به پیش ببرد و این قدرت روز به روز افزوده شد، تا جایی که غرب و شرق تمام توانمندی خود را برای نابودی این نهاد به میان آوردند و خواستند تا این تفکر نو از بین برود.

وی با اشاره به اینکه امروز این نهاد با هدایت خوب سرداران سپاه به درخت تنومندی تبدیل شده، بیان کرد: نظام امروز به این نهاد ارزشمند تکیه می زند.همه ما به نوعی بسیجی هستیم و باید خدا را شکر کنیم که سرباز این نظام مقدس و انقلاب آن لقب گرفتیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: وحدت هدفی است که در قرآن کریم و سخنان امام و مقام معظم رهبری به آن تأکید شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای اختلاف افکنی بین ارکان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران تلاش و سرمایه گذاری می کند، ادامه داد: دشمنان از تمامی امکانات و توان تبلیغاتی خود را برای اختلاف افکنی استفاده می کنند.

سردار رحیمی با اشاره به لزوم ایجاد اخوت، همدلی و وحدت بیشتر برای برخی از دستگاه ها، تأکید کرد: این دستگاه ها شامل ارگان هایی هستند که نیازهای اولیه ابتدایی و استراتژیک حکومت و حاکمیت را تأمین می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه امنیت و آرامش اساسی ترین و بنیادی ترین نیاز یک جامعه است، اظهار کرد: امروز اگر مسئولین بلندپایه و مردم دیپلماتی با قدرت در مقابل بیگانگان سخن می گویندبه دلیل ایجاد امنیتی است که در داخل و حاکمیت کشور ایجاد شد.

وی تصریح کرد: اگر وحدت و هم دلی میان دستگاه ها نباشد به اصل نظام، امام و خون شهیدان و آرمان های نظام جمهوری اسلامی خیانت می شود.

سردار رحیمی با بیان اینکه فرماندهان نیروی انتظامی دوشادوش برادران سپاهی و بسیجی خود هستند، اظهار کرد: ما با اخوت، همدلی و برادری در کنار هم هستیم و بسیجیان را به عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی عراق و سوریه می دانیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: امروز نیروی انتظامی توانمندی حل مسائل پیچیده در داخل و انهدام باندهای عظیم را دارد و بسیاری از جرائم پیچیده که در آن کوچک ترین سرنخی نیست، کشف می کند.

وی با بیان اینکه امنیت امروز به برکت تلاش نیروها و همکاری با سایر دستگاه ها ایجاد شده ، اظهار کرد: رکن اساسی در تأمین امنیت نیروی انتظامی می باشد و دشمن از این امنیت عصبانی است.

سردار رحیمی گفت: باید نگاه هم افزایی داشته باشیم، چرا که سپاه یک ظرفیت، ناجا یک ظرفیت و بسیج نیز ظرفیت هایی را در اختیار دارد و باید از این ها به گونه ای هم افزایی استفاده شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: وحدت اولویت اصلی کار نیروی انتظامی است و با همه دستگاه ها به ویژه قرارگاه ثارالله، سپاه تهران و بسیجیان عزیز این وحدت را خواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: