طی پیامی صورت گرفت:

تشکر نماینده آشوریان از رهبر انقلاب و سردارسلیمانی برای شکست داعش

کدخبر: 2137954

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی در پیامی از رهبری انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی به خاطر شکست داعشیان تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یوناتن بت کلیا ماینده مردم مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت در پیامی به مقام معظم رهبری و ملت ایران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای

رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران

با سلام:

به راستی اگر رهنمودها و درایت های آن رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی نبود، امروز، عراق و سوریه، یکپارچه نمی ماند. اگر همت و پایداری آن رهبر فرزانه نبود، امروز، شاهد بر هم نخوردن نقشه خاورمیانه، نمی‌شدیم.

فرزانگی، پایداری و مقاومت، راز ماندگاری ملت بزرگ ایران در پهنۀ جهان است. و این ممکن نبود، مگر رهبریت داهیانه آن مقام معظم.

اکنون که داعش، سلطه خبیث اش را از سرزمین های عراق و سوریه، برچیده است و ملت های آزاد، به آغوش میهن بازگشته اند، لازم دانستم، از سوی جامعه جهانی آشوری ها، پاک ترین احساس قدردانی را نثارتان کنم. آشوریان در زیر چنگال های خون آفرین داعش، بیشترین لطمه ها را به خود دیدند، انبوه سر بریدن های فرهیختگان و اندیشمندان آشوری در کنار روحانیون درمانده در چنگ آنان، ویرانی کلیساها و بناهای مقدس مسیحیان آشوری، فرو ریختن یادمان های تاریخ متمدن آشوریان در بین النهرین و تجاوز و نسل کشی، ره آورد خونبار و فاجعه آمیز داعش به سودای خلافت شام و عراق در گستره خاورمیانه، برای آشوریان بود.

اکنون که به همت مدافعان دلاور ایرانی در کنار نیروهای مقاومت منطقه به فرماندهی سردار سلحشور قاسم سلیمانی، آشوریان نیز از ظلم و ستم داعشیان رهایی یافته اند، پاکترین احساسات قدرشناسانه مان از سراسر جهان را تقدیم می نماییم.

ضمن آرزوی طول عمر برای آن حضرت و جاودانگی سرزمین شهید پرورمان، باشد که آشوریان در خاورمیانه، در سایه الطاف بی کران آن مقام معظم، به هستی شان در سرزمین مادری ادامه دهند.

صمیمانه ترین تهنیت های جامعه جهانی آشوری را از هر گوشۀ جهان به ویژه میهن مان، پذیرا باشید.

با دعای خیر

یوناتـن بت کـلیا

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: