دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس - صنعت نفت آبادان/ شاگردان برانکو در اندیشه رکوردشکنی

کدخبر: 2145171

پرونده نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه با برگزاری دیدارتیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می روند.

بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان قرار بود در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال برگزار شود، اما این بازی به علت حضور سرخپوشان پایتخت در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد و قرار است روز دوشنبه این دو تیم به مصاف هم بروند.

شاگردان برانکو هفته گذشته با پیروزی برابر سپیدرود رشت با ۳۳ امتیاز قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر شدند و اکنون آن ها قصد دارند با برتری برابر صنعت نفت آبادان فاصله خود را با رقبا بیشتر کنند تا با خیالی راحت تعطیلات نیم فصل را سپری کنند.

سرخپوشان پایتخت علاوه بر قهرمانی نیم فصل چند رکورد را به نام خود ثبت کردند و توانستند بیشترین امتیاز در نیم فصل را که در اختیار سپاهان بود از آن خود کنند.

البته برانکو بیان کرده است که به دنبال رکورد شکنی در لیگ برتر نیست و فقط تیمش را برای پیروزی به زمین مسابقه می فرستد.

علیرضا بیرانوند با حضور سید جلال حسینی و کامیابی نیا توانسته در چند بازی گل نخورد، این دروازه بان در صورت دریافت نکردن گل برابر تیم صنعت نفت آبادان به رکورد ۷ کلین شیت آرمناک پطروسیان می رسد.

محمد انصاری مدافع پرسپولیس در تمرین امروز دچار مصدومیت شده بود، اما به نظر نمی رسد آسیب دیدگی اش جدی باشد و به بازی روز دوشنبه می رسد.

همچنین بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس مصدومیتش برطرف شده است و او می تواند سرخپوشان پایتخت را برابر صنعت نفت آبادان همراهی کند.

ایگور پانادیچ و مهدی طارمی مربی و مهاجم پرسپولیس نمی توانند پرسپولیس را در این بازی همراهی کنند، اما مابقی بازیکنان مشکلی ندارند.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر برابر استقلال خوزستان به برتری دست یافت و با ۲۱ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

تیم صنعت نفت آبادان در حالی باید روز دوشنبه به مصاف پرسپولیس برود که مربیان و بازیکنان این تیم به علت مشکلات مالی دست به اعتصاب زدند و تمرین نمی کردند.

البته جلسه ای میان کمالوند و عیسی زاده مدیرعامل صنعت نفت آبادان برگزار شد و تمرینات صنعت نفت آبادان از سر گرفته شد.

به هر حال تیم صنعت نفت آبادان با وجود اینکه نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال گرفته است، اما مربیان و بازیکنان این تیم با توجه به حمایت نکردن وزارت نفت نمی خواهند کار به جایی برسد که به سرنوشت نفت تهران دچار شوند.

محمد شادکام مهاجم صنعت نفت آبادان با وجود اینکه مصدومیتش برطرف شده است، اما این بازیکن نمی تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

تاریخچه تقابل های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان

تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان ۱۲ بار به مصاف هم رفتند که ۸ برد سهم پرسپولیس، ۲ برد سهم صنعت نفت آبادان و دو بازی این دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. پر گل ترین تقابل این دو تیم با نتیجه چهار بر دو در لیگ یازدهم به سود صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: