امری: به این پیروزی نیاز داشتیم

کدخبر: 2145177

سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر لیل راضی است. او به اخراج خود در زمستان هم واکنش نشان داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اکیپ، پاری ‌سن‌ ژرمن در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ فرانسه از لیل پذیرایی کرد و توانست با نتیجه سه بر یک بازی را به سود خود به پایان برساند. پاری ‌سن‌ ژرمن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد توانست عنوان قهرمانی در نیم فصل نخست لیگ فرانسه را به دست آورد.

امری در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: بعد از دو شکست اخیر برابر استراسبورگ و بایرن مونیخ به این پیروزی نیاز داشتیم. در شرایط خوبی قرار نداشتیم و دو شکست پیاپی باعث شد تا بازیکنان زیر فشار باشند اما خوشبختانه واکنش خوبی از خود نشان دادیم.

او ادامه‌ داد: در دیدار برابر لیل بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و کیفیت بالای خود را نشان دادیم. ثابت کردیم که شایسته پیروزی در این دیدار حساس هستیم. ما نشان دادیم که چرا با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی جای داریم. پاری سن ژرمن در مسیر درستی گام برمی دارد و باید به این روند خوب خود ادامه‌ داد.

سرمربی اسپانیایی پاری ‌سن‌ ژرمن در پایان سخنان خود درباره شایعه اخراجش از این تیم، اظهارکرد: من از روز اولی که هدایت پاری ‌سن‌ ژرمن را بر عهده گرفتم به خوبی می دانستم که همواره زیر فشار خواهم بود، چرا که انتظارات بسیار بالا است. به جای تشویق کردن من را زیر فشار قرار می‌دهند. با این حال با اقتدار به کار خود ادامه‌ می‌دهم. بر کناری من در زمستان شایعه محض است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: