در اعتراض به اتفاقات اخیر دانشگاه علم ‌وصنعت صورت گرفت

رسم پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا در محوطه دانشگاه امیرکبیر توسط دانشجویان

کدخبر: 2145184

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در اقدامی انقلابی و بسیار شایسته، پرچم رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را در معبر اصلی دانشگاه و بر کف زمین رسم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر ضمن اعتراض به اقدام زشت تعدادی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در پاک کردن تصویر پرچم رژیم صهیونیستی از محوطه این دانشگاه، اعلام کرد: دانشجویان ارزشی این دانشگاه در اقدامی انقلابی و بسیار شایسته، پرچم رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را در معبر اصلی دانشگاه و بر کف زمین رسم کردند.

در ابتدای این نامه آمده است: متاسفانه در روز یکشنبه 19 آذرماه در دانشگاه علم و صنعت ایران،اقدامی بی شرمانه و مذموم در جهت تطهیر وجه دشمنان اسلام صورت گرفت که خاطر مردم عزیز ایران از این اتفاق آزرده شد. به همین منظور دانشجویان ارزشی این دانشگاه در اقدامی انقلابی و بسیار شایسته،پرچم رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را در معبر اصلی دانشگاه و بر کف زمین رسم کردند.

در ادامه تاکید شده است: بدینوسیله انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ضمن تحسین اقدام انقلابی انجمن اسلامی دانشگاه علم و صنعت برای کشیدن تصویر پرچم رژیم صهیونیستی در محوطه دانشگاه و حمایت از آن، آرزوی توفیقات روزافزون را برای تمامی سربازان نخبه امام خامنه ای (مدظلهالعالی)، فعال در بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان و دیگر تشکل ها و گروه های انقلابی دانشگاه علم و صنعت ایران مسئلت می نماید.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: