حجت الاسلام تویسرکانی:

کتاب «منظومه فکری و رفتاری بسیجی مطلوب» شامل ۸ بعد و ۴۰ شاخص بسیجی مطلوب است

کدخبر: 2145187

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: در این کتاب ۸ بعد مشخص، در هر بعد ۵ شاخص تعریف شده است و در مجموع ۴۰ شاخص بسیجی مطلوب عنوان شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، درحاشیه رونمایی از کتاب منظومه فکری و رفتاری بسیجی مطلوب که امروز در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: حدود سه سالی هست که تیم علمی پژوهشی از پژوهشگاه امام صادق قم در حال کار تحقیقی پیرامون شاخص های بسیجی مطلوب از نظر امام خامنه ای هستند.

تویسرکانی افزود: در این کتاب اندیشه های رهبری اندیشه های امام خمینی (ره)، اهل بیت (ع) و به قرآن مستند سازی می شود؛ یعنی اسناد بالادستی کتاب اندیشه امام خمینی، سیره و روایات و کلام معصومین و ایات قران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این کتاب در دو جلد تهیه شده است، خاطرنشان کرد: منظومه فکری رفتاری بسیجی مطلوب در ۸ عرصه فردی، خانوادگی، سازمانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی رزمی و اقتصادی تنظیم شده است.

تویسرکانی ادامه داد: در این ۸ بعد مشخص، در هر بعد ۵ شاخص تعریف شده است و در مجموع ۴۰ شاخص بسیجی مطلوب عنوان شده است و هرکدام از این ۴۰ شاخص ۵ سنجه دارند که در مجموع ۲۰۰ معیار سنجش در این کتاب مشخص شده است. در این مراسم سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تشکر از گردآورنده و عوامل این کتاب گفت: با تدوین این کتاب کار خیلی بزرگی انجام شده است.

غیب پرور ادامه داد: بسیج و فراتر از بسیج نیازمند چینی آثاری است و نباید تولید چنین آثاری مورد غفلت واقع شود. این آثار باید در غالب تعالیات باشد که مورد توجه ماست.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: