معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان مطرح کرد:

برگزاری آزمون صلاحیت بالینی با هدف ارتقاء سطح کیفی علوم پزشکی

کدخبر: 2145267

دانایی گفت: آزمون صلاحیت بالینی با هدف ارتقاء سطح کیفی آموزش‌ها همگام با سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود.

نوید دانایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: معاونت آموزشی مشغول تربیت نیروی انسانی در دانشگاه های علوم پزشکی است و به دلیل اینکه دانشجویان با جان و سلامتی مردم در ارتباط هستند، این مقوله اهمیت و حساسیت آموزش گروه های پزشکی را بیشتر می کند.

وی با بیان اینکه، دانشگاه علوم پزشکی سمنان تمام تلاش خود را می کند تا نیروی انسانی توانمند تربیت کند، افزود: در سمنان 2 بیمارستان آموزشی وجود دارد که در حال ارائه خدمات بهداشتی درمانی به بیماران است. این مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان به کار آموزش و درمان مراجعان می پردازند.

آزمون صلاحیت بالینی به طور منظم برگزار می شود

دانایی با بیان اینکه، در سمنان بیمارستان های درمانی جدا از مراکز آموزشی نیست، تاکید کرد: توسعه کمی و کیفی برنامه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان یکی از اولویت های این دانشگاه محسوب می شود که در همین راستا برگزاری آزمون صلاحیت بالینی به طور منظم برگزار می شود.

وی گفت: آزمون صلاحیت بالینی با هدف ارتقاء سطح کیفی آموزش ها همگام با سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور، برای بار پنجم برگزار شده است.

دانایی یادآور شد: بدهی سازمان های بیمه گر و پرداخت نشدن به موقع کارانه پزشکان و کارکنان بهداشت سبب بروز یک چرخه معیوب می شود و در این راستا بیمارستان ها بخاطر مشکلات مالی نمی توانند طلب شرکت های پخش دارویی ره به موقع پرداخت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: