سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار کرد؛

جشنواره ساخت و پرواز بادبادکها به میزبانی منطقه ۴

کدخبر: 2145423

جشنواره بادبادک ها در باغ پرندگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره بادبادک ها به میزبانی منطقه ۴ شهرداری و با حضور محمد رضایی، رییس و کاظم دستگردی، رییس اداره تفریحات سازمان ورزش، سید علیرضا حسینی نوکنده، شهردار منطقه ۴ و مدیران ورزش آقایان و بانوان این منطقه و مدیران و کارشناسان ورزش و هزاران تن از شهروندان پایتخت نشین برگزار شد.

در این جشنواره تفریحی ـ ورزشی هزارن نفر از کودکان شهر تهران به همراه خانواده هایشان بادبادک های خود را به پرواز درآورند.

بخش دیگری از این جشنواره مربوط بود به غرفه های ساخت بادبادک. در این غرفه ها ابزار ساخت بادبادک در اختیار کودکان قرار می گرفت و پس از ساخت بادبادک‌های رنگی و زیبا، آنها را در آسمان به پرواز در می آوردند.

همزمان با برگزاری این جشنواره، برنامه های مفرح ورزشی بر روی استیج به همراه قرعه کشی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان اجرا شد.

همچنین به صاحبان بلندترین پرواز بادبادک و نیز زیباترین بادبادک‌های دست‌ساز جوایزی اهدا شد.

محمد رضایی در حاشیه برگزاری جشنواره ساخت و پرواز بادبادکها گفت: در برنامه ریزی سالانه سازمان ورزش افزایش مشارکت شهروندان در برنامه های ورزشی و نیز غنی سازی اوقات فراغت افراد از طریق برنامه های ورزشی مورد توجه ویزه قرار گرفته است؛ برنامه امروز از این دسته از برنامه هاست که با رویکرد تفریح خانوادگی برگزار شده است.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار کرد : در سه ماهه پایانی سال نیز همایش ها و جشنواره های تفریحی ـ ورزشی در مناطق مختلف تهران برگزار می شود. همایش دوچرخه سواری، همایش پیاده روی، جشنواره زمستانه و... از جمله برنامه های آتی است که رضایی به آنها اشاره کرد.

شهردار منطقه ۴ نیز در جمع شرکت‌کنندگان در جشنواره یادشده حاضر شد و گفت: امروز اجرای برنامه هایی که موجب نشاط و شادابی شهرونئدان شود یکح ضرورت است.

سید علیرضا حسینی خاطر نشان کرد: برای شادی مردم نیازی به اقدامات پر هزینه و ماورایی نیست و می‌توان با اجرای بنامه های کوچک که حضور افراد در انها آسان باشد این شادی را به جامعه هدیه کرد.

جشنواره ساخت و پرواز بادبادک‌ها روز ۲۲ آذرماه در محل باغ پرندگان منطقه ۴ برگزار شد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: