در نشست مدیران فناوری اطلاعات بانک ملت مطرح شد:

دستور بیگدلی برای شروع بانکداری دیجیتال در بانک ملت

کدخبر: 2149421

مدیرعامل بانک ملت در نشست سراسری مدیران فناوری اطلاعات بانک، دستور حرکت به سوی بانکداری دیجیتال و شروع این پروژه در بانک ملت و ایجاد شعب تمام دیجیتال را صادر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در نشست سراسری مدیران فناوری اطلاعات بانک، دستور حرکت به سوی بانکداری دیجیتال و شروع این پروژه در بانک ملت و ایجاد شعب تمام دیجیتال را صادر کرد.

وی در سخنانی با تاکید به پیشتازی همیشگی بانک ملت در عرصه فناوری اطلاعات و وجود زیرساخت های مستحکم و با تکیه بر دانش و تخصص و تجربیات ومدیران و همکاران متعهد خود در بانک ملت، بر توسعه بانکداری الکترونیک و توسعه امنییت سیستم ها تاکید کرده و ابراز داشت مدیریت عالی بانک از سرمایه گذاری که در این بخش که منجر به امنیت، سهولت و سرعت خدمات ارائه شده به مشتریان باشد حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در این بخش و ورود تکنولوژی های نوین و ایجاد بانکداری دیجیتال، در حقیقت ارائه خدمات متمایز بانکی، سهولت و امنیت و سرعت سرویس ها را برای هموطنان فراهم آورده و در نهایت منجر به کاهش هزینه های کلی بانک خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که ان شاءالله در آینده ای نزدیک شاهد شروع بکار پروژه بانکداری دیجیتال در بانک ملت خواهیم بود.

ارسال نظر: