حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ایران باید با خروج آمریکا از برجام، فعالیت‌های هسته‌ای را از سر بگیرد

کدخبر: 2154197

عضو شورای مرکزی جمنا گفت:خروج آمریکا از برجام فرصتی است برای ایران که فعالیت‌های هسته‌ای خود را از سر بگیرد.

به گزارش نسیم آنلاین، سید محمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره واکنش مقامات ایران نسبت به تعلیق نکردن تحریم ها از سوی آمریکا اظهار کرد: این مسئله فرصتی است برای جمهوری اسلامی ایران که فعالیت های هسته ای خود را از سر بگیرد.

وی افزود: ما نباید نگران این مسئله باشیم که نکند آمریکا تعلیق تحریم ها را امضا نکند چرا که سابقه این کشور نشان می دهد این کشور هیچگاه دست از خصومت با ایران برنمی دارد.

حسینی با تاکید بر اینکه نباید هیچگاه به آمریکا اعتماد کنیم تصریح کرد: ایران باید تنها به ظرفیت های داخلی خود تکیه کند و اگر ما به صورت جدی سیاست های رهبر انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی را در پیش بگیریم مشکلات مردم حل خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر همین امروز آمریکا تصمیم بگیرد که از برجام خروج پیدا کند اتفاق خاصی نمی افتد چرا که گشایش هایی که از برجام مانند برقراری بهبود روابط ایران با بانک ها و روابط تجاری با کشورهای دنیا هیچگاه میسر نشد.

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اشاره به لزوم بهبود روابط تجاری با همپیمانان ایران افزود: ما باید از ارتباط خوب خود با عراق، روسیه و چین استفاده بیشتری ببریم چرا که این کشورها از جمله چین حاضر نیستند که با آمریکا همکاری کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان کشور ما باید با صراحت به آمریکا اعلام کنند که هراسی درباره خروج این کشور از برجام ندارند و نباید تصور کنند که بدون توافق برجام نمی توانند راه پیشرفت و توسعه را طی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: