سردار کوثری در همایش از شلمچه تا حرم؛

افرادی با پول بیگانگان علیه نظام عمل می‌کنند/ جنایات داعش را هیتلر هم مرتکب نشد

کدخبر: 2154212

جانشین فرمانده قرارگاه ثارلله سپاه گفت: افرادی با پول بیگانگان علیه نظام اسلامی مقابله می‌کنند و می‌خواهند آن را ساقط کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار سرتیپ محمد اساعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در همایش از شلمچه تا حرم که عصر امروز پنجشنبه 21دی ماه در مسجد قاسم بن الحسن (ع) بزرگراه شهید محلاتی برگزار شد، اظهار کرد: کسانی این روزها در گوشه ای از تهران و شهرهای کوچک به ذم خودشان آمدند تا نطام را در درجه اول نطام را خدشه دار کنند و بعد براندازی را راه بندازند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه خدا را شکر دشمنان ما از احمقان هستند ادامه داد: دشمنان هنوز بعد از 39 سال از انقلاب، ملت و رهبری را نشناختند، در این بین نیز برخی از مسولین چراغ سبز هایی نشان می دادندٰ اما نمی دانستند که جوانانی در این مملکت هستند که باید از روی جنازه آن ها رد شوند تا حکومت غیر حکومت اسلامی شود.

کوثری ادامه داد: دشمنان از روز اول انقلاب می گفتند 6 ماه دیگر امام خمینی مرحوم می شوند و این نظام ساقط می شودٰ اما دیدند در مقابل توطئه هایی که کردند این ملت و فداییان امام (ره) و مقام معظم رهبری با صلابت ایستادند و به بهترین نحو توطیه ها را خنثی می کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان توطئه ها را یکی پس از دیگری قبل از جنگ و بعد از پیروزی انقلاب عملیاتی کردند تصریح کرد:آنها وقتی که دیدند نمی توانند کاری کنند، جنگ را تحمیل کردند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه افزود: کسانی هستند که به جوانی می گویند که چقدر می گیری پرچم ایران را پایین بیاوری و بعد از آن که پرچم را پایین میاورد دیگر وی را نمی بینند.

کوثری تصریح کرد: افرادی با پول بیگانگان بر علیه نطام مقابله می کنند و می خواهند آن را ساقط کنند.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما هجرت می کنند برای دفاع از حرم آل الله، ادامه داد: در مقابل ما دشمنان جنایت هایی می کنند که حتی هیتلر آن را انجام نداد.

کوثری افزود: اما چرا حقوق بشر بین المللی و آمریکایی جلوی این ها نمی گیرد؟ چرا که این ها دست پروده آمریکا و عربستان هستند و درصددند تا بگویند مسلمانان وحشی هستند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارلله تصریح کرد: دشمنان از انسان هایی الهی می ترسند و برای همین است که آمریکایی ها توطئه می کنند؛ آن ها از انسان های بصیر و آگاهی که مسائل را تشخیص می دهند می ترسند و در نهایت که می بینند که عرضه ندارند در برابر رزمندگان ما باایستند جنگ نیابتی را به اسم اسلام به راه می اندازند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: