«كوچ مرجانی‌ها» به زودی منتشر می‌شود

کدخبر: 2154269

اثر بعدی سپیده ابرآویز با عنوان «کوچ مرجانی‌ها» درباره جنگ است گه به زودی منتشر می‌شود.

سپیده ابرآویز نویسنده، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اثر جدیدش با عنوان « کوچ مرجانی ها» گفت: کتابم با عنوان «کوچ مرجانی ها» یک عاشقانه آرام است که در بستر جنگ رخ می دهد. اين کتاب درباره مردم یک محله است. راوی کتاب در زمان حال به سرمی برد و به گذشته برمی گردد و اتفاقات محله اش را در زمان جنگ برای مخاطب بازگو می کند.

وی افزود: هنوز انتشاراتی که کتاب «کوچ مرجانی ها» را منتشر می کند، قطعی نشده است. فعلاً اين کتاب را به ناشر برای انتشار سپردم و منتظرم به من جواب بدهند و بگویند کتاب را منتشر می کنند یا نه.

گفتنی است؛ سپیده ابرآویز پیش از این کتابی را به نام «فردا داستان خوبی می نویسم» منتشر کرده است. نویسنده بیشتر داستان های این مجموعه را در دهه ۸۰ و یا حتی کمی قبل تر نوشته است. دو یا سه داستان هم در سال های اخیر به آن اضافه و بالاخره برای چاپ ارائه کرده است. ابرآویز به داستان کوتاه بیشتر از رمان علاقه مند است و بر خلاف بسیاری، ادبیات ایرانی و معاصر را بیشتر از غرب می پسندد. چون معتقد است آن مطلبی را باید خواند که به فرهنگ جامعه نزدیک تر است و از آن حمایت کرد، نه اینکه با پز روشنفکری تیشه بر ریشه زد. ابرآويز داستان های رئال با مضامین اجتماعی، روان شناسانه و عاشقانه را به داستان هایی با موضوعات دیگر ترجیح می دهد.

انتهای پيام/

سپيده ابر آویز با كتابی درباره جنگ می آيد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: