سامانه بلیت فروشی جشنواره تئاتر فجر در خواب زمستانی

عنوان

عملکرد ضعیف سایت فروش بلیت جشنواره تئاتر فجر در ارائه خدمات به مخاطبان با انتقادات جدی روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه ریزی برای فروش بلیت های سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر از چندین سال پیش بصورت اینترنتی شکل گرفته است، و تیوال عهده دار فروش بلیتها بود؛ اما امسال بنا بر تصمیمات دست اندرکاران جشنواره سی و ششم، سامانه فروش با انتظارات و نگاهی قانونمدرانه تر از گذشته به مزایده گذاشته شد و پس از بررسی های صورت گرفته، ایران نمایش عهده دار این مسئولیت شد.

مسئولان برگزارکننده جشنواره سی و ششم در نشست های خبری انجام گرفته نیازهای خود از برگزار کنندگان بخش فروش در قالب 4 سیاست کلی و 9 خواسته مطرح کردند:

سیاست های کلی:

1- تلاش برای شفافیت حداکثری در فروش بلیط و طراحی سازوکاری برای انتخاب های بهینه.

2- تجمیع تمام مراحل فروش در سایت و به حداقل رساندن بلیتهایی که خارج از مکانیزم سایت به افراد اختصاص می یابند.

3- تلاش برای یکپارچه سازی فرآیند فروش از خرید بلیط تا جانمایی افراد در سالن و واگذاری مسئولیت کامل آن به سایت فروش.

4- تدوین ساختاری اندیشیده شده برای بخش های مربوط به دانشجویان و خبرنگاران به گونه ای که بتواند مبنایی برای ارتقای وضعیت فروش در سال های بعد باشد.

بخشی از خواسته وانتظارات :

1- ارائه روزانه یا آنلاین بانک اطلاعاتی خریداران بلیط.

2- پشتیبانی آنلاین فنی و تلفنی و سرعت عمل بالا در پاسخگویی.

3- درج تبلیغات جشنواره و اجراها روی سایت با نظر ستاد جشنواره.

4- چاپ کلیه امور مربوط به بلیت میهمان.

5- ایجاد یک حساب کاربری اختصاصی با دسترسی کامل برای ستاد جشنواره.

6- امکان دریافت گزارش ساعتی از فعالیت ها از طریق پنل حساب کاربردی ستاد.

7- قابلیت امکان جابه جایی در جدول نمایش و عودت مبالغ خریداران در صورت نیاز در اسرع وقت.

8- ضمانت حسن انجام امور فوق.

9- ارائه عددی منطقی و اقتصادی برای سهم درصد طرفین.

ایران نمایش اما در همان دو بدو انتخاب با انتقادات بسیاری روبرو شده و نتواسته پا به پای روند چشنواره پیش رود.

قرار بود از ساعت 20 شب گذشته فروش بلیط برای اهالی رسانه در سایت ایران نمایش باز شود و خبرنگاران و اهالی رسانه بلیط خود را از سامانه ایران نمایش انجام دهند؛ اما گزارش های حاکی از عدم انجام این موضوع است، حالا باید مدیران جشنواره تئاتر فجر چه توجیهی برای این کم کاری و نقصان خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

کلمه های کلیدی

ارسال نظر

مروری بر ۷ وعده اقتصادی رئیس‌جمهور از پیش از انتخابات تا امروز

جدال روحانی با وعده‌هایش ادامه دارد...

موشن گرافیک "توتال"

در این موشن گرافیک سوابق همکاری شرکت ملی نفت و گاز ایران با شرکت فرانسوی توتال مورد بررسی قرار گرفته و خلف وعده های توتال به تصویر کشیده شده است.

اروپایی ها اگر جای مردم ایران بودند با امثال شرکت های فرانسوی چه می کردند؟!

پس از رفتن دوباره ی شرکت های پژو و توتال از ایران، دیدن این گزارش و واکنش مردم اروپا خالی از لطف نیست

داستان ۳۰۰ هزار سال از عمر جوون‌ ایرانی!

این قسمت از مجموعه ویدئوهای "کبریت" به موضوع سربازی و جوانان متخصصی که در این دوره تخصص شان را از دست می دهند.

مهم‌ترین مطالب سرویس

به مناسبت چهلمین روز از حادثه تروریستی در تهران؛
پخش تله تئاتر "بلندی های زیرپا" از شبکه چهار سیما
  • پر بیننده‌ترین
  • پر بحث‌ترین