هفته نوزدهم لالیگا؛

پیروزی بارسلونا در زمین سوسیه‌داد/ بازگشت رویایی شاگردان والورده

کدخبر: 2154944

تیم فوتبال بارسلونا در هفته نوزدهم رقابتهای لالیگا در زمین رئال سوسیه‌داد به بردی شیرین دست یافت تا به ناکامی‌های سال‌های اخیر در زمین گربه سیاه همیشگی خود پایان دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال رئال سوسیه‌داد و بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب هفته نوزدهم رقابتهای لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند که طی آن بارسلونا پیروزی ارزشمند ۴ بر ۲ را کسب کرد.

نیمه نخست این بازی با برتری ۲ بر یک تیم میزبان همراه شد. ویلیان خوزه در دقیقه یازده با ضربه سر دیدنی خود دروازه تراشتگن را گشود و پس از آن هم نوبت به خوآن می رسید تا در دقیقه ۳۴ دومین شوک را به آبی اناری ها وارد کند.

بارسلونا قبل از اینکه نیمه نخست پایان یابد یکی از گل ها را جبران کرد. پائولینیو در دقیقه ۳۹ روی پاس عرضی سوارز دروازه میزبان را گشود.

تیم بارسلونا در زیر بارش باران نیمه دوم را تهاجمی شروع کرد و خیلی زود به گل رسید. در دقیقه ۵۱ لوئیس سوارز روی پاس لیونل مسی به زیبایی و با ضربه ای فنی دروازه سوسیه داد را گشود.

بارسلونا در ادامه عثمان دمبله را به میدان فرستاد تا از فشار میزبان خارج شود. شاگردان والورده که بهتر از نیمه نخست بازی می کردند در دقیقه ۷۱ به گل سوم خود رسیدند. این بار هم لوئیس سوارز از کمند مدافعان حریف گریخت و دروازه سوسیه داد را گشود.

لیونل مسی که در این مسابقه تلاش زیادی برای گلزنی به خرج داده بود در دقیقه ۸۵ چهارمین گل بارسلونا را به ثمر رساند. کاپیتان آبی اناری ها در این مسابقه روی یک ضربه کاشته به زیبایی دروازه میزبان را گشود. این هفدهمین گل فصل لیونل مسی بود.

ستاره آرژانتینی با گلی که در این مسابقه به ثمر رساند به رکورد ۳۶۶ گل برای یک تیم در رقابتهای لیگ در بین پنج لیگ معتبر اروپایی رسید و گرد مولر را پشت سر گذاشت.

بارسلونا که در هفت بازی گذشته خود در زمین سوسیه داد پنج شکست و دو تساوی را در کارنامه داشت سرانجام به ناکامی های خود در زمین گربه سیاه همیشگی پایان داد و به ۳ امتیاز شیرین این بازی دست یافت.

شاگردان والورده با ۵۱ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار دارند. اتلتیکو مادرید با ۴۲ امتیاز دوم است. جالب اینکه رئال مادرید با ۳۲ امتیاز بعد از والنسیای ۴۰ امتیازی در مکان چهارم جدول لالیگا ایستاده است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: