هفته بیست و سوم لیگ جزیره؛

شیاطین سرخ به دنبال پیروزی مقابل گربه سیاه

کدخبر: 2154955

تیم منچستریونایتد در آخرین دیدار از هفته بیست و سوم لیگ جزیره میزبان استوک سیتی است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،در آخرین دیدار از هفته بیست و سوم لیگ جزیره تیم رده دومی منچستریونایتد از ساعت 23:30 در اولدترافورد میزبان استوک سیتی انتهای جدولی است.

شاگردان آقای خاص در حال حاضر با 47 امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر قرار گرفته اند و این شانس را دارند تا با پیروزی در دیدار امشب اختلاف امتیازشان را با تیم صدرنشین سیتی از 15 به دوازده کاهش دهند. همچنین با توجه به تساوی خانگی چلسی مقابل لسترسیتی در استمفورد بریج شیاطین سرخ این فرصت را دارند تا با کسب سه امتیاز فاصله امتیازشان را با این تیم را جدول رده بندی افزایش دهند.

شیاطین سرخ در نخستین دیدارشان در سال جدید در گودیسون پارک به مصاف اورتون رفتند و موفق شدند با 2 گل حریف را شکست دهند و حالا در پی دومین برد پیاپی خود در سال 2018 در پریمیرلیگ هستند تا نه تنها با انگیزه ای مضاعف ادامه دیدارهایشان را در لیگ جزیره برگزار کنند بلکه حتی به فکر جا گذاشتن سیتزن ها در صدر جدول و قهرمانی هم باشند. شاگردان آقای خاص در 2 دیدار اخیرشان به 2 پیروزی رسیده اند و این نشان می دهد که شیاطین سرخ در فرم خوبی قرار دارند و با توپی پر سال جدید را شروع کرده اند.

همچنین بازگشت آنتونیو والنسیا از مصدومیت قطعا می تواند کمک به بسیاری به ژوزه مورینیو کند. البته در روزهای اخیر هم بحث های زیادی در مورد الکسیس سانچز مهاجم شیلیایی تیم آرسنال در منچستریونایتد به گوش می رسد و قطعا در صورتی که این انتقال نهایی شود خط حمله منچستر زهردار تر از قبل خواهد شد. اریک بیلی، زلاتان ابراهیموویچ و اشلی یانگ از غایبان منچسترهستند حضور مایکل کریک هم هنوز قطعی نیست.

در مقابل، استوک سیتی با 20 امتیاز در رتبه هجدهم جدول رده بندی قرار دارد، آن ها در 4 دیدار قبلی شان در موفق به کسب برد نشده اند و این نشان می دهد که آنها سخت به دنبال پیروزی هستند تا هم از قعر جدول فاصله بگیرند و هم به اوضاع نامناسب شان در جدول سر و سامان دهند. البته شاگردان مارک هیوز همواره رقیب سختکوشی برای پر افتخار ترین تیم لیگ جزیره به حساب آمده اند و بازی نبوده که در این چند سال یونایتدی ها به راحتی از آن سربلند آمده باشند.باید دید آیا استوک سیتی که به گربه سیاه یونایتدی ها معروف است می تواند با امتیاز اولدترافورد را ترک کند یا خیر.

برونو مارتینز در این بازی قادر به همراهی تیمش نیست. خسه رودریگز، اریک پیترس، گلن جانسون و رایان شاوکراس هم مشخص نیست که آیا می توانند بازی کنند یا خیر.

در 6 تقابل اخیر 2 تیم، 4 بازی به تساوی انجامیده، یک پیروزی نصیب شیاطین شرخ شده و یک دیدار هم به نفع استوک تمام شده است. باید دید آیا خوزه می تواند دومین پیروزی را برای شیاطین سرخ در بازی امشب به ارمغان بیاورد یا خیر.

بیشتربدانیم:

*منچستریونایتد در 27 بازی از 28 بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر شکست نخورده است.

*منچستریونایتد در 3 بازی قبلی خود مقابل استوک سیتی مساوی کرده است.

*استوک سیتی در 6 بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر موفق به پیروزی نشده است.

*استوک از سال 1976 در 17 دیدار خود در ورزشگاه اولدترافورد، در برابر منچستریونایتد هیچگاه پیروز نشده است.

ترکیب احتمالی:

//////////////////

انتهای پیام/

پیش بازی منچستریونایتد - استوک سیتی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: