ماحصل نقل و انتقالات زمستانی استقلالی ها

کدخبر: 2154962

حاصل کار مدیران استقلال در فصل و انتقالات خروج ۳ بازیکن و تمدید قرارداد ۲ آبی پوش بوده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وینفرد شفر در بدو ورود به تیم فوتبال استقلال تمامی جوانب را مورد بررسی قرار داد تا بدین ترتیب نقاط ضعف و قوت تیمش مشخص شود.

سرمربی آلمانی پس از هفته ها حضور در تیم استقلال متوجه شد که این تیم نیاز به یک مهاجم گلزن دارد و این در حالی است که استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات تا به اینجا 2 مهاجم از جمع خود از دست دادند.

با شروع نقل و انتقالات از تاریخ 28 آذر تا به امروز طبق بررسی های شفر و مدیران استقلال 3 بازیکن به طور قطع قرارداد خود را با آبی ها فسخ کردند. حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده جزو بازیکنانی بودند که در خط حمله بدون گل زده از جمع آبی ها جدا شدند تا بدین ترتیب طبق خواسته شفر یک مهاجم خارجی و گلزن جایگزین آنها شود.

یعقوب کریمی دیگر بازیکنی بود که در خط دفاع نتوانست برای استقلالی ها به میدان برود و بیشتر به یک نیمکت نشین تبدیل شده بود که در نهایت این بازیکن با فسخ قرارداد خود راهی تیم دیگری شد.

از دیگر بازیکنانی که احتمال خروج آن از جمع استقلالی ها وجود دارد، مجتبی جباری است که با خروج او، آبی ها در نقل و انتقالات پرونده خود را با خروج 4 بازیکن و بدون بازیکن جذب کرده به پایان می رسانند.

حاصل کار مدیران استقلال در فصل و انتقالات طی 28 روز، خروج 3 بازیکن و تمدید قرارداد برزای و کریمی بوده است.

استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جدیدی جذب نکردند و این موضوع با توجه به بازی هایی که استقلال در آسیا و دیگر مسابقات دارد کار را برای شفر سخت می کند.

در هر صورت مدیران استقلال با توجه به فسخ قراردادهای بازیکنانی که در نقل و انتقالات زمستانی انجام دادند بهتر بود حداقل یک بازیکن تا پایان فرصت نقل و انتقالات جذب می کردند تا نقل و انتقالات آبی ها، با جذب یک بازیکن جدید گلزن به پایان می رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: