پیام انجمن پیشکسوتان مطبوعات برای درگذشت ناصر ملک‌محمدی

کدخبر: 2155046

انجمن پیشکسوتان مطبوعات ایران درگذشت زنده‌یاد ناصر ملک‌محمدی، روزنامه‌نگار پیشکسوت را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، انجمن پیشکسوتان مطبوعات ایران با انتشار پیامی درگذشت زنده‌یاد ناصر ملک‌محمدی، روزنامه‌نگار پیشکسوت را تسلیت گفت که متن پیام به شرح زیر است:

«انجمن پیشکسوتان مطبوعات ضمن ادای احترام و تعزیت به خانواده‌ی گرامی استاد ناصر ملک‌محمدی و خاندان بزرگ‌ملک محمدی نوری، از دست دادن این همکار قدیمی مطبوعاتی را به اهالی مطبوعات بویژه پیشکسوتان گرانقدر مطبوعاتی تسلیت عرض نموده. زمان مراسم تشییع و یادبود این یار ارزشمند مطبوعاتی را متعاقبا به آگاهی خواهیم رساند.»

اعضای هیات موسس انجمن پیشکسوتان مطبوعات ۱۴ تیر ماه سال جاری به پاس تلاش‌های ناصر ملک‌محمدی با اهدای لوح‌تقدیری از وی قدردانی کرده بودند.

در این مراسم که در خانه زنده‌یاد ملک‌محمدی برگزار شده بود، برخی از اعضای هیات موسس انجمن پیشکسوتان مطبوعات از جمله مسعود مهاجر، هوشنگ اعلم و رضا قوی‌فکر با بیان خاطراتی از سال‌ها تلاش ناصر ملک‌محمدی در عرصه‌ی مطبوعات کشور یاد کردند.

ناصر ملک‌محمدی، روزنامه‌نگار پیشکسوت صبح امروز (۲۶ دی‌ماه) در سن ۸۲ سالگی در بیمارستان دی تهران دار فانی را وادع گفت. او دهم بهمن سال ۱۳۱۴ در نور به دنیا آمد و در طول فعالیت‌های مطبوعاتی خود سردبیری چندین نشریه از جمله مجله «صبح امروز» را بر عهده داشت. ملک‌محمدی همچنین در ۲۷ سالگی به ریاست سندیکای نویسندگان و خبرنگاران مطبوعات انتخاب شد.

ملک محمدی همچنین تالیف مجموعه کتاب‌های «کلام شفابخش» و بازنویسی کتاب «نبرد پارت‌ها» را نیز در کارنامه فرهنگی خود دارد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: