حاجی‌دلیگانی در تذکر شفاهی:

رئیس جمهور و اعضای کابینه باید کمی اخم نثار بیگانگان کنند/ وعده تعیین تکلیف وضعیت ۹۸ درصد از سپرده‌گذاران به کجا رسید؟

کدخبر: 2155141

نماینده مردم شاهین شهر گفت: رئیس جمهور و اعضای کابینه کمی اخم نثار بیگانگان کنند تا دست و پای خود را جمع کنند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در جلسه علنی امروز مجلس طی تذکری شفاهی اظهار کرد: آقای رئیس جمهور دشمن با دیپلماسی خنده شما روز به روز گستاخ تر می شود، پس لطفا کمی اخم کنید.

نماینده مردم شاهین شهر ادامه داد: آقای رئیس جمهور گویا وزرای شما دیپلماسی خنده را اشتباه گرفته اند، چرا که همه جا از این دیپلماسی استفاده می کنند، در حالی که باید با دشمنان با استحکام برخورد کرد.

وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: وقتی لشکر بیکاران در فرانسه به حرکت درآمد چرا شما با رئیس جمهور این کشور صحبت نکردید؟ به بیان بهتر باید گفت اصلا آیا آنان اجازه دادند که شما تماسی در این باره داشته باشید؟ پس چرا اجازه دادید مقامات کشورهای اروپایی در روزهای اغتشاشات با شما تماس بگیرند و درباره اوضاع داخلی کشور ما سوال کنند؟

حاجی دلیگانی با تأکید بر اینکه بهتر است رئیس جمهور و دیگر دولتمردان کمی هم اخم نثار بیگانگان کنند، گفت: اگر این رویه را انجام دهید خواهید دید که بیگانگان چگونه دست و پای خود را جمع می کنند.

نماینده مردم شاهین شهر افزود: البته شاید نگاه درون جامعه با نگاه رئیس جمهور و وزرای وی متفاوت باشد، اگر این گونه نیست چرا حتی یک بار صدای خود را نسبت به جسارت ها و هتاکی ها بر سر غرب و آمریکا بلند نکردید و حتی سفیران این کشورها را به وزارت امور خارجه احضار نکردید؟

وی با اشاره به مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری گفت: آقای رئیس جمهور شما، دولتمردان اقتصادی و رئیس بانک مرکزی در مواجهه با درخواست سپرده گذاران به راحتی غش در معامله کردید و به نوعی گندم نمای جوفروش شده اید.

حاجی دلیگانی افزود: شما که ادعای تعیین تکلیف وضعیت 98 درصد از سپرده گذاران را مطرح می کنید، چرا شفاف در این باره توضیح نمی دهید؟

نماینده مردم شاهین شهر با بیان اینکه بخش عمده ای از 98 درصدی که شما می گویید مشکلشان حل شده هنوز پولی نگرفته اند، خاطرنشان کرد: تنها کاری که تاکنون صورت گرفته این است که به این افراد وعده های بلندمدت داده شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: