مسعودی در گفت‌وگو با فارس:

وزیر ارشاد برای پاسخ به سؤالات نمایندگان در کمیسیون فرهنگی حاضر شد/ قاضی‌پور و مطهری از پاسخ وزیر قانع نشدند

کدخبر: 2155152

نائب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر ارشاد برای پاسخ به سؤالات نمایندگان به کمیسیون فرهنگی مجلس آمد که در نهایت علی مطهری و نادر قاضی‌پور از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند و سؤال برای بررسی بیشتر به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

اصغر مسعودی نماینده مردم نیریز در مجلس شورای سالامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در این جلسه سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد سالامی برای پاسخ به 5 مورد سؤال نمایندگان در کمیسیون حاضر شد.

وی افزود: در جریان طرح این سؤالات سه نفر از نمایندگان به وزیر حداقل 2 هفته فرصت دادند تا موضوعات مطروحه را بررسی و برای رفع آنها اقدام کند و در دو مورد درگیر نمایندگان از پاسخ آن وزیر قانع نشدند و سؤال برای بررسی بیشتر به مجلس خواهد آمد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در این جلسه قاسم میرزایی نماینده مردم دماوند، خادمی نماینده مردم ایذه و حجت الاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد به وزیر فرصت دادند تا اقدامات لازم را برای حل مشکل طرح شده در سؤال اقدامات لازم را صورت دهد.

مسعودی در پایان گفت: همچنین از علی مطهری نماینده مردم تهران و نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه که سؤالات شان به ترتیب در مورد بکارگیری و استفاده از اصطلاحات غیرفارسی در مکاتبات، محاورات و نیز در مورد علت حمایت به صورت گسترده و ملی از روزنامه همشهری که مربوط به فقط تهران بود از پاسخ وزیر قانع نشدند و سؤال آنها برای بررسی بیشتر به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: