رزیدنسی های جشنواره تئاتر فجر به مرحله اجرا رسیدند

کدخبر: 2155383

«رزیدنسی تئاتر محیطی» پس از یک هفته گفتگو و تبادل نظر میان هنرمندان ایرانی و خارجی به مرحله خلق و تولید رسید و ۲۸ دی، ساعت ۲۰:۳۰ در عمارت روبرو اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، «رزیدنسی تئاتر محیطی» پس از طی نشست‌های متفاوت و مستمر در چند روز گذشته، توسط گروهی متشکل از یک کارگردان هلندی، یک اجراگر سوئدی، آهنگساز فرانسوی، یک آهنگساز و مدیر تکنیکال ایرانی و گرافیتی آرتیست ارائه می شود. مارین ون هولک کارگردان، کلارا لی لانبرگاجراگر، جاسم هیندی آهنگساز، داتیس اسکندری آهنگساز و آرش ستوربان گرافیتی آرتیست اعضای گروه رزیدنسی محیطی هستند که فردا میزبان علاقه‌مندان این رشته خواهند بود.

دوره سی و ششم جشنواره تئاتر فجر اولین دوره‌ای است که در بخش بین‌المللی آن ارائه‌ای با عنوان رزیدنسی وجود دارد. رزیدنسی نوعی تعامل است و جشنواره تئاتر فجر در هر کدام از رزیدنسی‌ها با ایجاد بستری پروژه محور و پژوهشی، هنرمندان و متخصصان به نام بین‌المللی را حول محوری مشخص در کنار هنرمندان ایرانی قرار می‌دهد تا طی مدت زمان مشخص به تبادل، گفتگو و خلق بپردازند.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، به دبیری فرهاد مهندس‌پور از ۲۸ دی تا ۹ بهمن‌ برگزار می شود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: