نمایشگاه «جایی دیگر» در کاخ سعدآباد برگزار می‌شود

کدخبر: 2155388

نمایشگاه نقاشی سروناز سلطانی با عنوان «جایی دیگر» در نگارخانه موزه هنرهای زیبا جمعه ۲۹ دی ماه افتتاح می شود.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایشگاه نقاشی سروناز سلطانی با عنوان «جایی دیگر» در نگارخانه موزه هنرهای زیبا جمعه 29 دی ماه افتتاح می شود.

13 اثر حاضر در این مجموعه در اندازه ١٠٠ در ١٢٠ سانتی متر، تلاشی است مستمر برای زنده نگه داشتن یادها و خاطره ها و بازنگری بخشی از روزگار گذشته که رو به فراموشی است.

تكنیك به کار گرفته شده در خلق این آثار تركیب مواد بوده و اغلب آثار به واسطه به كارگیری مواد مختلف، دارای كمی برجستگی نسبت به سطح بوم نقاشی است.

سروناز سلطانی نقاشی را از سنین کودکی آغاز کرده و در ادامه و پس از فارغ التحصیلی از دانشکده هنر های زیبای تهران در چندین نمایشگاه گروهی شرکت کرده است که از آن میان می توان به نمایشگاه پرتره نگاری مشاهیر ایران اشاره کرد.

در تازه ترین آثار او نوعی توهم میان بودن ها و رفتن ها وجود دارد. نوعی گفتمان میان نسل ها و تقابلی میان حال و گذشته که تلاش شده با در هم آمیختگی میان رنگ های بدیع و تنیده شده در گذر زمان، یادها و خاطره هایی از روزگار گذشته در ذهن مخاطب زنده شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا تاریخ ٦ بهمن، همه روزه از ساعت ٩ تا ١٦ و روزهای جمعه از ساعت ٩ تا ٢٠ به مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، موزه هنرهای زیبا مراجعه كنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: