کتاب جدید سیار در راه کتابفروشی‌ها

کدخبر: 2155396

محمدمهدی سیار از انتشار اثر جدیدش در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، محمدمهدی سیار، شاعر و ترانه سرای کشور، ضمن اشاره به اینکه مجموعه رباعی «یادآوری» به زودی توسط انتشارات شهرستان ادب به چاپ می رسد، گفت: این مجموعه حاصل حس و حال برهه ای از کار ادبی و شاعری من است. در دو سال اخیر به سمت رباعی کشیده شدم و البته از سرودن غزل و ترانه نیز فاصله نگرفتم. اما در عین حال رباعی هایی هم سرودم و دوستانی که این رباعی ها را شنیدند، این آثار را تایید و تشویقم کردند که به صورت مجموعه ای مستقل، رباعی هایم را منتشر کنم.

وی همچنین با اشاره به اینکه رباعی هایش با مضامین مختلف سروده شده اند، ادامه داد: مضامین عاشقانه و تاملات انسانی در این مجموعه وجود دارد و منحصر به موضوع خاصی نبوده ام.

محمدمهدی سیار (متولد اول تیر 1362 در زاهدشهرِ فسا از استان فارس) شاعر، ترانه سرا و مدرس دانشگاه اهل ایران است. مجموعه شعر «حق السکوت» از این شاعر، در سال 1389 برگزیدهٔ بیست ونهمین دورهٔ جایزهٔ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در بخش ادبیات شد.

سیار نخستین کتاب خود را در سال 1388 با عنوان «بی خوابی عمیق» در انتشارات سوره مهر منتشر کرد که مجموعه ای است از اشعار فارسی در قالب های کلاسیک، سپید و نیمایی. او با اشعار کلاسیک این اثر، جایزه سرو بلورین جشنواره بین المللی شعر فجر را در سال 1387، پیش از چاپِ کتاب، از آن خود کرده بود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: