متین ستوده و مجید واشقانی بازیگران جدید «شبکه»/ تولید تا سه ماه دیگر ادامه دارد

کدخبر: 2155413

تصویربرداری سریال «شبکه» این روزها در غرب تهران ادامه دارد و بازیگران جدیدی به این سریال اضافه شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد معظمی درباره آخرین ساخته خود گفت: 50 درصد از تصویربرداری سریال انجام شده و تاکنون دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، نگین معتضدی و ساناز سعیدی جلوی دوربین رفته اند. همچنین متین ستوده و مجید واشقانی نیز به تازگی به گروه پیوسته اند و نقش های متفاوتی را در این مجموعه عهده دار هستند.

معظمی از روند و ریتم تولید این سریال ابراز رضایت داشت و تعدد لوکیشن ها و تعداد بازیگرهای سریال «شبکه» را یکی از ویژگی های این مجموعه دانست و گفت: سریال «شبکه» بسیار پر لوکیشن و پر بازیگر است و لوکیشن های این سریال داخل تهران و خارج از تهران هستند. در فصل اول سریال 250 لوکیشن و 200 بازیگر داریم. به نظرم سریال «شبکه» یکی از متفاوت ترین سریال هایی است که از تلویزیون پخش خواهد شد، تحقیقات فراوان، مشورت با کارشناسان متعدد و البته قصه و داستانی که رخدادهای آن را تا به حال در مجموعه های دیگر تلویزیونی ندیدید دلایلی است که بر اساس آن فکر می کنم مخاطب «شبکه» را به شدت دوست داشته باشد.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «جاده چالوس» با بیان اینکه این روزها در غرب تهران مشغول تصویربرداری سکانس های خارجی سریال هستند در خصوص تاریخ احتمالی پخش و اتمام ساخت سریال «شبکه» اظهارداشت: سیامک مهماندوست مشغول تدوین همزمان سریال است و از آنجایی که جلوه های بصری آن زیاد است کار سختی در پیش داریم و باید این را هم اضافه کنم که صداگذاری آن نیز در حال انجام است. به نظرم ساخت این سریال حدود 3 ماه دیگر به پایان برسد و پخش آن هم هنوز مشخص نیست.

ابوالفضل صفری تهیه کننده، احمد معظمی کارگردان، هومان فاضل نویسنده فیلمنامه، مرتضی اصفهانی مشاور پروژه، مرتضی متولی مدیرتولید، فهیمه کمالی مدیر برنامه ریزی، موسسه فرهنگی هنری اقلیم ارغنون مجری طرح، کامیاب متولی جانشین تولید، علیرضا وداد تقوی مدیر تصویر برداری / گروه تصویربرداری (جاوید حسین زاده - رضا تهرانی - بهروز دشتابی - امید راعی)، سعید آهنگرانی طراح صحنه ، حمیدرضا یارند پور مدیر صدابرداری ، مهدیه اعرابی طراح گریم ، آناهیتا اقبال نژاد طراح لباس ، سیامک مهماندوست تدوین ، مهدیار سزاوار جلوه های ویژه بصری ، حمید رسولیان جلوه های ویژه میدانی ، محمد بدرلودستیار اول کارگردان ، سحر ضیایی منشی صحنه ، سیامک راشدی اسکویی بازیگردان و سرهنگ فرهاد شمس آبادی مشاور انتظامی ، یوسف عبدالرضایی عکاس ، روزبه زاهدی مدیرامور مالی، دکتر محمدعلی الستی مشاور اجتماعی ، یکتا سپاهی مشاور و روان شناس و دنیا خمامی مشاور رسانه ای از جمله عوامل اصلی تولید سریال شبکه هستند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: