کرملین:

تصمیم گیری درباره نظارت آمریکا بر انتخابات روسیه بر عهده کمیته مرکزی انتخابات است

کدخبر: 2155430

سخنگوی کاخ کرملین گفته است که کمیته مرکزی انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه باید درباره مسئله نظارت دیپلمات‌های آمریکایی بر انتخابات روسیه نظر نهایی را اعلام کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین امروز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که کاخ ریاست جمهوری روسیه هیچ فرمانی برای مناطق مختلف کشور در خصوص ممنوعیت برگزاری راهپیمایی های اعتراضی در این کشور صادر نکرده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس»، پسکوف در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دولت روسیه به مناطق این کشور دستور داده تا راهپیمایی های اعتراضی مخالفان را ممنوع کنند، گفت: «خیر، کرملین هیچ فرمانی در این خصوص صادر نکرده است و این مسائل به صورت کامل به مقامات منطقه ای بستگی دارد».

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه سوال دیگری درباره اینکه «آیا دیپلمات های آمریکایی می توانند بر انتخابات روسیه نظارت کنند» را به کمیته مرکزی انتخابات ریاست جمهوری روسیه ارجاع داد.

پیش از این وزارت خارجه روسیه پیشنهاد داده بود تا قانونی تصویب شود که بر اساس آن دیپلمات های آمریکایی از نظارت بر انتخابات در این کشور منع شوند.

وی در بخش دیگری به خبرنگاران گفت: «ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در سلامت کامل است و شرایط سلامت وی تقریبا از بسیاری افراد بسیار بهتر است».

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: