حاج بیگی: پاسخگویی به اظهارات طارمی در شأن باشگاه نیست

کدخبر: 2155704

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: علت محرومیت باشگاه مشخص است و پاسخگویی به اظهارات طارمی در شأن باشگاه نیست.

محمد رضا حاج بیگی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات طارمی مبنی بر صداقت نداشتن باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: پاسخ به اظهارات طارمی در شأن باشگاه نیست و بهتر است حرفی در این باره نزنیم.

او ادامه داد: باشگاه پرسپولیس همواره طارمی را فرزند خود می داند و باید با فرزندان خود طوری برخورد کنیم که تبعات نداشته باشد. به هر حال برای طارمی آرزوی موفقیت می کنیم.

مصاحبه های برخی از افراد باعث محرومیت نقل و انتقالاتی شد

حاج بیگی درباره علت محرومیت پرسپولیس تصریح کرد: برخی از افراد با مصاحبه های خود باعث شدند که باشگاه ریز اسپور از این مصاحبه ها به عنوان مدرک استفاده کرده و به فیفا ارائه کند. ما نباید بدون آگاهی مطالبی بیان کنیم که باعث شود فیفا برای صدور رای به آنها استناد کند.

سو استفاده ای از پول های اهدایی هدایتی صورت نگرفته است

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه هدایتی پول رضایت نامه طارمی را داده است یا نه! بیان کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما هدایتی لیست پول های اهدایی اش به باشگاه را به ما داده است و در حال بررسی این مدارک هستیم. هیچ گونه سو استفاده ای از پول های اهدایی هدایتی صورت نگرفته است و فقط ادعاهایی در مورد سکه های اهدایی هدایتی مطرح است که مدیر عامل سابق باشگاه تشخیص داده که این سکه ها به طور کامل به بازیکنان داده نشود و بین اعضای دیگر باشگاه تقسیم شود.

مجوز بازی طارمی امروز صادر می شود

او بیان کرد: توافق میان باشگاه پرسپولیس و الغرافه قطر صورت گرفته است و مجوز بازی طارمی امروز صادر می شود تا او برای همراهی تیم قطری مشکلی نداشته باشد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره بدهی های باشگاه بیان کرد: شیرینی، سرپرست سابق باشگاه مدارکی را ارسال کردند که نشان می دهد که برخی از بازیکنان طلب خود را گرفتند. البته سندی در باشگاه وجود ندارد تا نشان بدهد که چه بازیکنانی طلب خود را دریافت کردند و مدارک ارسال شده به ما کمک می کند تا میزان بدهی باشگاه را مشخص کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: