افاضلی: بازی با مشکی پوشان برای ما ۶ امتیازی بود

کدخبر: 2155873

سرمربی تیم نفت تهران گفت: مقابل مشکی پوشان نتیجه بزرگی به دست آوردیم، این بازی برای ما ۶ امتیازی بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ هومن افاضلی سرمربی تیم نفت تهران پس از پیروزی ۴ بر یک برابر مشکی پوشان مشهد در ورزشگاه تختی اظهار کرد: بازی سختی بود. برخلاف نتیجه ای که مقابل مشکی پوشان به دست آوردیم آن ها بسیار دونده و جنگنده بودند و چندین موقعیت را از دست دادند. ما یک نتیجه بزرگ را مقابل این تیم به دست آوردیم. با توجه به شرایط این روز های جدول این بازی برای ما ۶ امتیاز داشت و توانستیم با ارائه یک بازی خوب نتیجه خوبی را هم به دست آوریم.

او اظهار کرد: گل زودهنگام مشکی پوشان کمی شرایط ما را به هم ریخت، اما خوشحالم که بازیکنان ما به سرعت خودشان را پیدا کرده و از آن شرایط بد روحی خارج شدند.

سرمربی تیم نفت در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردید از سه بازی متوالی در لیگ ۷ امتیاز کسب کنید، بیان کرد: به غیر از بازی پرسپولیس که محتاطانه بازی کردیم در 2 دیدار بعدی تنها به دنبال پیروزی بودیم و برایمان فرقی نمی کرد با چه حریفی بازی می کنیم. خوشبختانه مشکلات تیم رفته رفته در حال اتمام است و می خواهیم این مسیر موفقیت را ادامه داده و نفت را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

افاضلی در پاسخ به این سوال که آیا نگران غرور بازیکنانتان نیستید خاطر نشان کرد: مسلما این مساله برای هر تیمی خطرناک است، اما با توجه به این که بازیکنان بزرگ و با تجربه ای در اختیار داریم مطمئن هستم که آن ها با جوانان تیم صحبت خواهند کرد و اجازه نمی دهند بازیکنان جوان ما دچار غرور شوند. امیدوارم بتوانیم با کمک مجموعه نفت شرایط را حفظ کنیم تا بازیکنان هم تمرکز خود را حفظ کنند.

او بیان کرد: باشگاه تا کنون به همه تعهدات خود عمل کرده است. قبلا هم گفته ام تعهدات باید کوچک و عملی باشد. اما باشگاه هنوز وارد بدهی ها نشده است. هر کسی از هر جایی آمده است و می گوید ما طلبکاریم. به همین دلیل نیاز به زمان داریم. اما آن چه که درحوزه من و بازیکنان بوده است عملی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: