انفجار تانکر حامل بنزین و گازوئیل در بزرگراهی در آمریکا

کدخبر: 2155954

یک دستگاه کامیون که دو تانکر حامل بنزین و سوخت گازوئیل را یدک می‌کشید، در بزرگراه ۱۵ در شهر سالت لیک سیتی ایالت یوتا منفجر شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک دستگاه کامیون که دو تانکر حامل بنزین و سوخت گازوئیل را پشت خود یدک می کشید، روز گذشته (پنجشنبه) در بزرگراه ۱۵ در شهر سالت لیک سیتی در ایالت یوتا آتش گرفت و منفجر شد، که باعث بسته شدن هر دو جهت شمالی و جنوبی این بزرگراه شد.

این کامیون در یکی از تانکر ها (مخازنِ) خود ۹۰۰۰ گالن بنزین و در تانکر دیگر ۱۰۰۰ گالن سوخت گازوئیل حمل می کرد. در این سانحه کسی آسیب ندید. راننده این کامیون گفت: احتمالاً ترمز های چرخ های عقب کامیون ابتدا آتش گرفته که منجر به آتش سوزی و انفجار مخازن سوخت شده است.

گارد ملی هوایی ایالت یوتا کامیون آتش نشانی بسیار بزرگ و ویژه ای را که مخصوص خاموش کردن هواپیما های جت مسافربری آتش گرفته در فرودگاه ها است، به محل این سانحه آورد تا آتش این کامیون را در اسرع وقتِ ممکن خاموش کند.

سخنگوی پلیس بزرگراه یوتا گفت: درپی اطفای این حریق در اواخر روز پنجشنه، بخش رو به شمال بزرگراه ۱۵ بازگشایی شد، ولی بخش رو به جنوب این بزرگراه که کامیون مزبور در آن منفجر شده بود، به قدری آسیب دیده است که احتمالاً تا اواخر روز جمعه همچنان بسته خواهد ماند، که به نوبه خود باعث افزایش بار ترافیکی بر سایر بزرگراه های شهر پرجمعیت سالت لیک سیتی، که از بزرگترین شهر های ایالت یوتا به حساب می آید، خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: