مورینیو با پلی‌استیشن ۴ وارد هتل منچستریونایتد شد! + عکس

کدخبر: 2156078

سرمربی شیاطین سرخ نه تنها به بازی گرفتن روح و روان همتایانش در لیگ برتر تبحر دارد بلکه ظاهراً به بازی‌های ویدئویی هم علاقه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، اینکه ژوزه مورینیو علاقه خاصی به جنگ های روانی یا به قول انگلیسی ها بازی های ذهنی با دیگر مربیان لیگ برتر علاقه دارد، بر کسی پوشیده نیست مخصوصاً در این فصل که آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی هدف زخم زبان ها و کنایه های او واقع شده است.

او اما روز گذشته حین ورود به هتل محل اقامت تیمش پیش از مصاف خارج از خانه برابر برنلی، نشان داد که به غیر از جنگ های روانی به بازی های رایانه ای هم علاقه دارد.

خبرنگاران انگلیسی آقای خاص را در حالی هنگام ورود به هتل لووری برنلی رؤیت کردند که یک دستگاه کنسول بازی پلی استیشن 4 را با خود به هتل می برد.

به نظر می رسید که او برای استفاده از این دستگاه اشتیاق دارد. شاید هم او قصد داشته سیستم جدید تیمش را در بازی فیفا 18 با اضافه شدن الکسیس سانچس به ترکیب شیاطین سرخ، ارزیابی کند.

گفته می شود که الکسیس سانچس در آستانه پیوستن به من یونایتد قرار دارد و هنریک مخیتاریان در جهت معکوس به آرسنال ملحق خواهد شد، بازیکنی که در میان بازیکنان آقای خاص که به برنلی سفر کرده بودند، رؤیت نشد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: