در گفتگو با مهر عنوان شد:

توصیه‌های یک پیشکسوت به برانکو و شاگردانش/ فکری به حال آسیا کنید

کدخبر: 2156139

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مشکلاتی که این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا گفت: کادرفنی باید برای حضور قدرتمند این تیم در لیگ قهرمانان‌ فکر اساسی کند.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط پرسپولیس گفت: خوشبختانه نتایج پرسپولیس درخشان است. همین موضوع می تواند کمک زیادی به بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان این تیم کند تا مقابل هر تیمی بدون ترس از شکست بازی کنند.

کاپیتان پیشین سرخپوشان تهرانی با ابراز امیدواری از ادامه روند امتیازی گیری شاگردان برانکو در لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس می تواند به قهرمانی زودهنگام در رقابت های لیگ برتر هم دست پیدا کند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص جدایی مهدی طارمی و آسیبی که پرسپولیس بابت این موضوع می خورد، تصریح کرد: بدون شک پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مشکل می خورد. به همین خاطر فکر می کنم کادرفنی پرسپولیس باید طوری برنامه ریزی کند تا بازیکنان این تیم دچار خستگی ناشی از فشردگی بازی ها نشوند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: این تیم با توجه به محرومیتی که از سوی فیفا متحمل شده است نمی تواند بازیکن بگیرد و همین موضوع باعث می شود تا بازیکنان جوان پرسپولیس هم به جمع بقیه هم‌تیمی هایشان اضافه شوند تا بتوانند تجربه پیدا کنند.

وی درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس در چند هفته مانده به رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: باید همین اتفاق هم بیفتد. آنها نباید هیچ حریفی را ساده تصور کنند. اتفاقا قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ برتر باعث می شود تا این تیم بتواند انرژی کافی برای حضور در آسیا داشته باشد. برانکو ایوانکوویچ باید به فکر آن روزها هم باشد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: