نیکفر: به اندازه کافی به کرانچار فرصت دادیم/ او خودش پیشنهاد جدایی داد

کدخبر: 2156147

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان می‌گوید این باشگاه رکورددار فرصت دادن به سرمربی تیم در لیگ برتر است.

منوچهر نیکفر در گفت‌وگو با ایسنا درباره جدایی زلاتکو کرانچار از سپاهان گفت: جلسه‌ای با آقای کرانچار داشتیم و ایشان به صورت توافقی از تیم جدا شدند. همچنین قرار است برای انتخاب جانشین او با کمیته فنی جلسه‌ای داشته باشیم. تا الان تنها جدایی کرانچار از سپاهان رسما انجام شده است و هیچ حرفی در مورد سرمربی جدید مطرح نیست.

او در مورد حضور علی منصوریان و محرم نویدکیا در بین گزینه‌های جانشینی کرانچار بیان کرد: درباره گزینه‌ها باید در کمیته فنی بحث شود. من در جریان این گزینه‌ها نیستم و در جلسه مشترک با اعضای کمیته فنی این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان افزود: ما به اندازه کافی به کرانچار فرصت دادیم و در این زمینه رکورددار بودیم. ۲۰ جلسه زمان برای کرانچار کم نبود. با این حال او مربی بادانشی است و تیم نیز بازی‌های خوبی انجام داده است اما نتیجه نمی‌گرفت و جایگاه فعلی سپاهان سابقه نداشت و لازم بود تغییراتی انجام شود.

نیکفر در پاسخ به این پرسش که فشارهای مسئولان استانی چقدر در تغییر و تحولات باشگاه سپاهان نقش داشته است، عنوان کرد: این مسائل را فشار نمی‌دانم. به هر حال مسئولان استانی هم دغدغه دارند و همه می‌خواهند سپاهان موفق باشد. ما چند جلسه به کرانچار فرصت دادیم و قبلا هم این هشدار را داده بودیم که اگر نتیجه نگیرد تغییر حاصل خواهد شد. بنابراین خودش بعد از بازی با سپیدرود درخواست جدایی توافقی را داد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: