یادمانی برای سردار شهید «حسن باقری» در شبکه دو

کدخبر: 2156170

شبکه دو سیما شنبه و یکشنبه (۳۰ دی و اول بهمن ماه) ویژه برنامه ای را تدارک دیده که به زندگی سردار شهید حسن باقری؛ یکی از سرداران و چهره های تأثیرگذار در جبهه های جنگ حق علیه باطل می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، این دو ویژه برنامه به زندگی و فعالیت های شهید در دوران دفاع مقدس می پردازد.

بنا بر این گزارش، گفت وگو با دوستان، نزدیکان و فرماندهان دوران دفاع مقدس، پخش تصاویر و صداهای آرشیوی، گزارشی از برگزاری مراسم یادمان این شهید بزرگوار در فکّه؛ محل شهادت ایشان و ... از بخش های این برنامه است.

این ویژه برنامه با تلاش مجتمع فرهنگی شهید همت و به تهیه کنندگی محسن فرجی شنبه و یکشنبه ساعت 19:45 روانه آنتن شبکه دو سیما خواهد شد. شهید سردار حسن باقری (۲۵ اسفند ۱۳۳۴، تهران - ۹ بهمن ۱۳۶۱، فکه) ملقب به سقّای بسیجیان یکی از جوان ترین فرماندهان ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

وی به عنوان جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه نقش مهمی در موفقیت نیروهای ایران در عملیات های فتح المبین و رمضان و هم چنین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر داشت. این شهید در هنگام شهادت، سِمت قائم مقامی فرماندهِ نیروی زمینی سپاه را برعهده داشت. انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: