برپایی جشنواره‌ی فیلم فجر در بیرجند

کدخبر: 2156172

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، بزرگترین رویداد سینمایی کشور، امسال و برای چهارمین بار در محل سینما بهمن خراسان جنوبی اکران می‌شود.

‌به گزارش ایسنا منطقه خراسان‌جنوبی سید علی زمزم امروز (30 دی ماه) با اشاره به اکران فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در مرکز استان در سال جاری اظهارکرد: این آثار شامل؛ ١٤ فیلم بخش مسابقه‌ جشنواره است که امیدواریم مورد پسند علاقمندان به هنر هفتم در خراسان‌جنوبی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه سالجاری فیلم‌های منتخب سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در بیرجند اکران می‌شود، یادآور شد: هر فیلم در هر روز، سه بار اکران خواهد شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: این رویداد بزرگ سینمایی با هدف ایجاد فضای اکران فیلم‌های فاخر تولید ملی در استان و بهره مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی در بیرجند برگزار خواهد شد.

زمزم با اشاره به اینکه اکران فیلم‌ها از ۱۲ بهمن ماه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که مردم خراسان‌جنوبی و شهرستان بیرجند بتوانند از تماشای فیلم‌های روز کشور بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته استقبال مردم از اکران آثار جشنواره فیلم فجر در خراسان‌جنوبی بسیار مطلوب ارزیابی شده و همین مسئله انگیزه ما را برای ادامه این اقدام در سال‌های آتی بیشتر کرده است.

سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: