عضو کمیسیون تلفیق:

مجلس اعتبار ۱۵۰ میلیون دلاری مقابله با ریزگردها را حذف نکرده است

کدخبر: 2156512

یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ با تاکید بر اینکه مجلس اعتبار ۱۵۰ میلیون دلاری مقابله با ریزگردها را حذف نکرده، گفت که موارد برداشت از صندوق توسعه ملی موکول به دریافت اذن رهبری است.

طیبه سیاوشی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اظهارات معاون سازمان محیط زیست در مورد حذف اعتبار مقابله با ریزگردها در کمیسیون تلفیق گفت: این اظهارات اشتباه فاحشی بوده که معاون سازمان محیط زیست مرتکب شده و باعث شده مردم خشمگین شوند.

وی افزود: جدول تبصره چهار در بودجه ۹۷ مواردی است که برداشت از صندوق توسعه ملی در آن دیده شده از جمله اعتبار ۱۵۰ میلیون دلاری مقابله با ریزگردها که صرفا با اذن رهبری محقق می‌شود.

سیاوشی اضافه کرد: اگر کسی با مسائل بودجه‌ای آشنا باشد متوجه می‌شود این اعتبار که رقم آن به دلار پیش‌بینی شده مربوط به صندوق توسعه ملی است و حذف آن در اختیار مجلس نیست. ما فعلا این جدول را کنار گذاشته‌ایم زیرا هنوز اذن رهبری را برای آن دریافت نکرده‌ایم.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ خاطرنشان کرد: جدول تبصره چهار مواردی مثل اشتغال، آب و ریزگردها را شامل می‌شود که برای مجلس حائز اهمیت است و برای تصویب آن نیازمند اذن رهبری هستیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: