در گفت‌وگو با فارس

همکاری صادقی، اشرف‌زاده، همایون و یغمایی در تولید نماهنگ «ایران»/ اثری با موضوع مدافعان حرم

کدخبر: 2156623

چهار خواننده پاپ ایرانی (رضا صادقی، حجت اشرف‌زاده، حامد همایون و مهدی یغمایی) نماهنگ «ایران» را با موضوع شهدای مدافع حرم خوانده‌اند.

«علی خواجه» مدیر گروه موسیقی و نماهنگ بسیج سازمان صداوسیما در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: نماهنگ «ایران» با موضوع تکریم و تفاخر ایرانی مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد.

وی ادامه داد: این نماهنگ 7 دقیقه ای به کارگردانی برادران بوشهری تولید شده است و چهار خواننده محبوب ایرانی (رضا صادقی، حجت اشرف زاده، حامد همایون و مهدی یغمایی) آن را خوانده اند.

مدیر گروه موسیقی و نماهنگ بسیج سازمان صداوسیما با اشاره به زمان رونمایی از این نماهنگ افزود: قرار بر این است تا در دهه فجر از این اثر رونمایی شود و به این دلیل که به زمان خاصی تعلق ندارد، تلویزیون می تواند در تمامی ایام سال آن را پخش کند.

خواجه درباره این نماهنگ توضیحات بیشتری را ارائه داد و گفت: در نماهنگ ایران هر چهار خواننده مقابل دوربین می آیند و هر کدام به طور جداگانه بخش هایی از کار را می خوانند و در پایان هم با هم همخوانی می کنند.

وی ادامه داد: این اثر حالت ترکیبی دارد که شامل تصاویر رئال و جلوه های ویژه است. محتوای شعر که تصویر هم بر اساس همان تنظیم شده با تکیه بر قهرمان های باستانی و سنتی ایران تا قهرمان های امروز ما که مدافعین حرم هستند، تولید شده است.

خواجه در ادامه بیان داشت: از زمان انقلاب و فضای جنگ چیزی نشان داده نمی شود و فیلمی رئال از فضای جنگ دفاع مقدس و سوریه و همچنین چشم اندازهای دیدنی و طبیعی ایران تقدیم مخاطبان خواهد شد.

به گزارش فارس، تهیه کننده: مرکز آوای انقلاب اسلامی (ماوا) و موسسه دل صدا. بهنام کریمی آهنگساز و تنظیم کننده و قاسم صرافان نیز به عنوان شاعر در این نماهنگ حضور دارند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: