سیمرغ ۳۶؛

مستندی درباره زندگی همسر امام (ره) در جشنواره فیلم فجر + تصاویر

کدخبر: 2156626

مصطفی رزاق کریمی امسال با مستند «بانو قدس ایران» در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سی و ششمین دوره از جشنواره فیلم فجر دو مستند در بخش مسابقه با دیگر آثار به رقابت می پردازد که یکی از آن ها « بانو قدس ایران » به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی است.

«بانو قدس ایران» مستندی درباره زندگی همسر امام خمینی (ره) است که در موسسه فرهنگی و هنری عروج فیلم و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه و تولید شده است.

مستندی درباره زندگی همسر امام(ره)در جشنواره فیلم فجر

این مستند ۸۰ دقیقه ای محصول موسسه عروج فیلم است که با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، صندوق اعتباری هنر و موسسه تبلیغاتی خورشید جماران تولید شده است و برای نخستین بار در یازدهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» نمایش داده شد.

مستندی درباره زندگی همسر امام(ره)در جشنواره فیلم فجر

مصطفی رزاق کریمی، فیلم های «پرواز هدهد» را در بخش جایزه شهید آوینی و «خاطراتی برای تمام فصول» را نیز در بخش نکوداشت سینمای مستند آذربایجان شرقی این دوره از جشنواره «سینماحقیقت» داشت.

مستندی درباره زندگی همسر امام(ره)در جشنواره فیلم فجر

مصطفی رزاق کریمی پیش از این موفق به دریافت تندیس فیروزه ای بهترین فیلم مستند جشنواره « سینماحقیقت » و نشان بهترین کارگردانی جایزه شهید آوینی برای فیلم «خاطراتی برای تمام فصول» شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: