نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ» به بجنورد می‌رود

کدخبر: 2156631

نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ» نوشته علی حاتمی نژاد و به کارگردانی حسن عابدی بعد از اجرا در تئاتر شهر از ۳ تا ۵ بهمن ماه در تماشاخانه شمس بجنورد روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌ عمومی گروه، نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ» نوشته علی حاتمی نژاد و به کارگردانی حسن عابدی بعد از اجرا در سالن سایه تئاتر شهر تور اجراهای کشوری خود را آغاز کرده است و در اولین اجرای خود از ۳ تا ۵ بهمن ماه در تماشاخانه شمس بجنورد در دو اجرای ساعت ۱۸ و ۲۰ روی صحنه می رود.

«تب سرد روی پیشانی داغ» داستان نازی و کیوان است که تصمیم گرفتند تا با دعوت شبانه از دوستانشان خبر جدایی شان را اعلام کنند. آنها دلیل جدایی شان را خستگی از هم می دانند. شب می شود اما...

پیام دهکردی، عارفه لک، فرشاد فهیمی، باران شادپوری بازیگران این نمایش هستند.

وحید لک مجری طرح و مدیر تولید، علی یزدانی مدیر پروژه بجنورد، محمد صمدی دستیار کارگردان، پیام نیکخواه عکس، سعید حسنلو طراح صحنه و نور، میلاد نظیفی دستیار صحنه، جعفر حجازی طراح صدا و جلوه های بصری، عارفه لک طراح لباس، طراح پوستر و بروشور طراح پوستر و بروشور، الهه حاجی زاده مشاور امور رسانه، امیر علی پریز مدیر هماهنگی و اجرا، کامران سیف الله تصویربردار و تیزر دیگر عوامل این نمایش هستند.

نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ» ۳ تا ۵ بهمن ماه در تماشاخانه شمس بجنورد به آدرس تئاتر شهر مجتمع گلشن پلاتو شمس بجنورد در دو اجرای ساعت ۱۸ و ۲۰ روی صحنه می رود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: